Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unconfigured Ad
Collapse
Som ny- Hitec Aurora 9X 2,4 GHZ Computer radio uten utstyr.
Som ny- Hitec Aurora 9X 2,4 GHZ Computer radio uten utstyr.
Jeg kjøpte og fikk levert denne radioen første uken i desember 2017. Planen var å benytte den sammen med en Real Flight 8 simulator for bruk på PC, men jeg fant ut at jeg likevel satser på standard oppsettet i Real Flight med deres standard radio med ledning.... Jeg selger derfor denne Hitec Aurora 9X en som kun har vært benyttet en snau time, og som kun har en lading på senderbatteriet (ladet med 0,1 C). Radioen kan sende med både Hitecs egen 2.4GHz-protokoll AFHSS, og Hobbico sin SLT-protokoll. Senderen leveres her med 2000mAh 7,2V senderbatteri, strømbryter og "batteriboks" for mottager samt engelsk brukerveiledning. Merk at hverken mottager, ladbart mottagerbatteri , servoer eller lader til senderen medfølger. Senderbatteriet lades enkelt med en standard lader og standard ladekabel for lading av mottagerbatteri.Prisen forutsetter henting hos meg, sentralt i Oslo. Radioen kan sendes pr. post, da mot forskuddsbetaling og tillegg for frakt som Norgespakke (prisen blir da totalt kr. 2.640,-).
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.