Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nydelig Kasama Srimok 90E vurderes solgt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nydelig Kasama Srimok 90E vurderes solgt

    Minimalt flydd klasse A 700 Heli vurdes solgt for å gjøre plass til nye prosjekter, får ikke lastet opp bilder, se link her Usjda Dette er en Taiwansk designperle anerkjent som noe av det bedre i rc heli verden designet av Kasama og bygget kun i A grade cnc og kvalitets carbon Selve rammen og Align 700 bladene har hatt under 10 turer og er å betrakte som nytt, deler blir omsatt av egen butikk i Storbritannia eller direkte fra fabrikk Jeg har oppgradert crowngear til metall utgaven for å gjøre drivverket sterkere og mer egnet til harde 3D manøvre, standard medfølger selvsagt Har montert ny CC Talon 120A HV esc med kraftig bec og kjølevifte, er og loddet på hw rpm sensor for bruk med govenour styrt av gyro Motor er Nick Maxwell Scorpion 4235 520KV som er svært godt egnet til lette 700 modeller, dette kombinert med CC escen gir mett med krefter til det du måtte beherske av 3D flyvning, modellen er svært lett og responsiv, ca 4.8kg med 4400mah 6S batterier som den liker godt men flyr for all del nydelig med 5000mah Servoer er Servoking BLS680 på swash(27kg 8.4V) RJX FS-0521THV på hale Den står nå med Spirit Pro gyro men denne blir mest sannsynlig beholdt ved eventuelt salg, Optipower backup guard og Jeti mottaker blir og tatt av Jeg har ikke behov for å selge så ønsker ikke tull eller skambud, de fleste erfarne piloter vet hva dette koster men kan gi ett kjapt overslag Selve kit uten blader kostet ca 10 lapper uten blader importert, servoer 5 lapper, motor og esc 5700,-, oppgraderte drev 600,-, gyro 1900,- så runder godt 20 lapper Får selvsagt ikke dette tilbake igjen men vil ha et seriøst bud så ser jeg om salg frister, setter en pris men lytter til bud, du finner linker under for produkter knyttet til salg Kasama UK Jeg har ferdig lakkert canopy som bildene viser CASTLE CREATIONS TALON 120HV ESC 20A BEC PEAK Scorpion HKII-4235-520Kv (Nick Maxwell Edition) - Scorpion Power System BLS 680 HV - RB1-RC OBS-Merk bilde av feil servo men riktig pris og data RJXHOBBY 404 Not Found 1 HD700BT 700mm FBL Carbon Main Blades

    More...
Working...
X