Unconfigured Ad

Collapse

Skymaster 1/6 F-16 G2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RSS
    • Dec 2013
    • 6055

Skymaster 1/6 F-16 G2

Selger en Skymaster 1/6 F-16 2.Gen. Malt i norske farger som 291. Avbildet i MI i 2013. Flyet er nøkkelferdig. Har kun flydd 7 turer. Utstyr ombord er: -Motor: Behotec JB220 -Servoer: Hitec HS7955TG rund baut -Radio: 2x Futaba 7008SB mottakere -Powerbox Mercury med gps -SMC ventiler til opptrekk og luker -Jettronics på bremser -Lyskit av ukjent merke I tillegg har jeg følgende til flyet: Komplett lyskit fra Details4Scale Super Scale kit fra D4S (skaladetaljer) Spesialbestilte skaladeler fra Viper Scalejets i Nederland Elektroniske speedbrakes fra D4S moddet av meg med aktuatorer fra Lado Også har jeg litt missiler og sentertank til maskina Kan ta rimeligere modell i innbytte. F.eks: Carf Warbirds EDF jets 90mm + Mindre jetmodell Stor Pilatus Porter Kan også selge oppdelt: Fly uten RX/Powerbox/Batt 25000 Turbin 23000 Powerbox 4000 Mottakere/batterier 3000 Flyet kan besiktiges og testes nå førstkommende lørdag og søndag 8 og 9 sept. på Forsvarets Flysamling på Gardermoen. Flyet skal inngå som en del av utstillingen på et arrangement der på søndag. Ved rask handel medfølger en autentisk aramid/nomex pilotjakke med patcher maken til den jeg har på meg på det ene bildet. Jakka er i str L. Video av min første tur,altså flight nr 7: https://youtu.be/qqbq7VhhOQI

More...
Working...