Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flott innsats, den absolutt beste modellfly portalen som fin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Flott innsats, den absolutt beste modellfly portalen som fin

    Jeg har vært MØE (bb utrykk) ute å surfet etter modellfly sider siden modellfly er både min hobby og lidenskap.. hehe.. jeg er av den personen som tilbringer hele lørdager og søndager på fly stripa og blir gretten om regnet ødelegger en dag..

    Men jeg må si at denne siden har alt jeg har vært på utkikk etter, tips, råd, diskusjonsforum, kjøp og salg, artikler om flytyper, stevne informasjon, osv osv..

    Eneste jeg savner er et område hvor folk kan legge inn link til sine private hjemmesider som har med modellfly å gjøre. Jeg syns det er artig å se andres fly, deres interesse for denne hobbyen osv. Så dette kunne kanskje være noe å få på plass her?

    Jeg har allerede lagt inn link til dette forumet på hjemmesiden min (404 - File or directory not found.) og anbefaler andre om å gjøre det samme.

    Til den/de som kom på denne ideen gir jeg en stor applaus (klapp klapp klapp)
    Stå på, fortsett i samme stilen...
    Jeg blir i hvertfall med å følger opp siden med artikler, modellreviews, forum osv..

    Med vennlig hilsen,
    Freddy Ulvseth
    freddy@ulven.com


    <font size=-1>[ Denne Beskjed ble redigert av: Ulven den 2002-07-26 09:27 ]</font>
    Med vennlig hilsen / Best Regards
    Freddy Ulvseth
    http://freddy.ulven.com/rc

  • #2
    Jøss, ryddig hobbyrom jo! Skjønner ikke hvordan folk klarer å få til det, jeg har vegger og tak fulle av fly, skap fulle av skruer og verktøy, så da blir rotet liggende utover gulv og bord Må få se å ordne meg en internettside snart, er det å komme i gang med sida, bestemme meg for om jeg skal orke å lage databaser med php osv. Blir sliten bare av tanken..

    Flott side det her, økende aktivitet på forum etter hvert også virker det som.

    <font size=-1>[ Denne Beskjed ble redigert av: Thomas Revå den 2002-07-26 23:58 ]</font>

    Comment


    • #3
      Det er alerede en plass du kan legge inn en link til din egen hjemmeside.
      Klikk....RC YELLOW PAGES.
      Nesten øverst til venstre.
      Og du kommer inn på masse linker,og der er det en som sier,private sider heller noe sånt
      Så der kan du også registrere din egen side.
      Har du vært å flydd noe på "Sørlandet" I sommer.??

      Comment


      • #4
        Prøvde å legge til min side jeg, men ble ikke oppdatert.. kan det være at noen må legge det inn manuelt?

        Det er blitt dårlig med flyging på sørlandet, men masse på sørumsand.. hehe..
        Må nok ned en tur i august eller noe å fly litt... begynner å få taket på lav-vinget modellen (Fairchild PT26). 61 motor på denne var helt topp!

        <font size=-1>[ Denne Beskjed ble redigert av: Ulven den 2002-07-29 13:31 ]</font>
        Med vennlig hilsen / Best Regards
        Freddy Ulvseth
        http://freddy.ulven.com/rc

        Comment


        • #5
          Det tar en stund,da de "sjekker"siden og vurderer den så blir det oppdatert.Tror det er sånn det virker.

          Comment


          • #6
            Nå er siden lagt inn!
            Det stemmer at jeg sjekker alle sidene som blir lagt inn før de legges ut. Dette for å forhindre at useriøse sider e.l. blir lagt ut.
            Takker for skryteposten

            Bra folk har nytte av siden mm.

            Litt dårlig med oppdateringer nå for tiden etter som jeg for tiden er på flyttefot.

            Comment


            • #7
              oppdatering...

              Vil bare si at det er blitt oppdateringer på hjemmesiden min (modellfly siden), har fått meg nytt fly osv.. ta en titt.
              404 - File or directory not found.

              btw, hobby rommet ser IKKE slik ut nå.. hihi...
              Med vennlig hilsen / Best Regards
              Freddy Ulvseth
              http://freddy.ulven.com/rc

              Comment

              Working...
              X