Announcement

Collapse
No announcement yet.

RCMarked oppdateres

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RCMarked oppdateres

    Hei,

    som sikkert de fleste har fått med seg skulle RCMarked oppdateres i løpet av begynnelsen av jan. Nå er vi i full gang og hovedoppdateringen har gått veldig bra

    Går alt etter planen og jeg får bestukket samboer er alt oppe å går igjen i løpet av en uke.

  • #2
    Nå skal alt være 98% ferdig, og det ser ut som om det funker veldig bra. Utrolig morro, og vi har faktisk over 5000 sidevisninger pr dag som vil si over 150 000 i mnd!

    Det er nå også langt inn en funksjon som lar deg velge infospråk på svensk og engelsk også. Jobber med å få menyen inkl. i denne funksjonen.

    Som dere ser så markeres nå alle anonser med solgt på forsiden og ikke bare på detaljvisningen. Dette gjør det jo litt raskere å finne usolgte objekter.

    KOS DERE!!!!

    Comment


    • #3
      Helt toppers!!!
      Takker og bukker for meget fint arbeide

      Comment


      • #4
        Kjempebra Klaus! Men enkelte brukere har den irriterende uvanen å legge inn samme annonse flere ganger med et par dagers mellomrom..
        Jeg vet ikke om det er av uvitenhet, at de tror annonsen er borte når den faller ut av forsida? Eller tror de kanskje ingen gidder gå inn i rubrikkene for å lese? Og noen vet tydeligvis ikke hva de skal selge; se bare hvor mye rart som havner som "Bensin"..
        Bygger bedre enn jeg flyr...
        ARF? Nei takk!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Kråka
          Kjempebra Klaus! Men enkelte brukere har den irriterende uvanen å legge inn samme annonse flere ganger med et par dagers mellomrom..
          Jeg vet ikke om det er av uvitenhet, at de tror annonsen er borte når den faller ut av forsida? Eller tror de kanskje ingen gidder gå inn i rubrikkene for å lese? Og noen vet tydeligvis ikke hva de skal selge; se bare hvor mye rart som havner som "Bensin"..
          Dette er jeg klar over, og jeg prøver å slette de jeg ser, men det blir for mange annonser til at jeg klarer å ha full oversikt.

          Comment

          Working...
          X