Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oppdatert forum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oppdatert forum

    Forumet er oppdatert, og foreløpig ser det ut til å gått uten de store problemene (bank i bordet). Det er ennå en del tilrettelegging(språk, farver, instillinger mm.) før alt er på plass.
    Jeg kommer etter hvert til å fortelle litt om de nye mulighetene denne versjonen gir oss
    Hvis det er noen spørrsmål e.l. om denne oppdaterte versjonen send meg en e-post: klaus@modellhobby.org

  • #2
    Knallbra greier. En stor forbedring over det forrige forumet. Lykke til med oversettingsjobben!

    Jon
    MVH

    Jon Gunnar Wold

    Comment


    • #3
      Ennå noen bugs....

      Tror det er noen bugs når opphaveren har krysset av for 'Varsle svar på dette Temaet'. Skal se på det i kveld. Enn så lenge er det fint om dere ikke huker av for dette valget når dere legger inn poster.
      Mer informasjon om de nye mulighetene til forumet kommer i kveld :P

      Comment


      • #4
        Glimrende jobbet, jeg har nå opprettet dynamisk javalink til forum fra www.modellfly.no og har samtidig rettet linker fra mange sider til RCmarked.no og forumet så nå skal det bli fart på RCmarked og resten av siden deres

        Fortsett det gode arbeidet så vi får et samelsted for RC hobby i Norge.

        Hilsen Kjetil
        modellfly.no is available for purchase - Sedo.com
        mvh Kjetil Sandal
        www.modellfly.no
        -----------------------------------------------------------------------
        Hvis flyet ikke vil taxe selv med full motor kan det være det ligger på rygg..

        Comment

        Working...
        X