Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problem med:'Varsle svar på dette Temaet'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problem med:'Varsle svar på dette Temaet'

    Som flere har opplevd; kommer det av og til en feilmeldinger når man har lagt inn et svar på en post, eller svare på en personelig melding(PM).

    Dette problemet oppstår når man huker av for: 'Varsle svar på dette Temaet'. Jeg jobber med å rette problemet, men inntil det er løst oppfordrer jeg dere til å huke vekk dette alternativet('Varsle svar på dette Temaet'), når dere legger inn/svarer på poster.

    På forhånd takk!

  • #2
    Posta akkurat en melding nå, med "Varsle svar på dette temaet" deaktivert. Fikk likevel "topic_notify template missing".. Aner ikke hva det kan være..

    Comment


    • #3
      får samme beskjeden,
      så da tar jeg back i browseren og poster på ny.
      Får da ofte samme feilmeldingen,
      tar så back i browseren og poster på ny,
      nå sier den at meldigen er ok lagret og trykk OK for å se på den.

      Ser man i forumet så får man da 2 postinger på samme emnet. Dersom det var noen logikk i dette burde det ihvertfall vært 3 eller kun 1 ?
      utifra antall feilmeldinger...

      Comment


      • #4
        Forumet er nå oppgradert til en nyere versjon, og jeg tror og håper dette løser problemene. Fint med noen tilbakemeldinger om dette (fra de som før hadde problemer e.l.).

        Comment


        • #5
          Jeg har ikke opplevd noen problemer på en par dager tror jeg.
          mvh Kjartan

          Comment


          • #6
            Har akkurat posta et par meldinger, og det ser ut som om dette har fungert fint!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Thomas Revå
              Har akkurat posta et par meldinger, og det ser ut som om dette har fungert fint!

              Comment


              • #8
                Av en eller merkelig grunn blir jeg sendt tilbake til hovedsiden på diskusjons forumet hvar gang jeg trykker på "Skriv svar" knappen, og må ta runden på nytt...da funker det. Har sikkert noe med og gjøre att jeg er en særing som benytter Netscape 7.0
                mvh MM

                Comment

                Working...
                X