If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above.
You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.
Siden skal nå fungere som normalt igjen! Har også lagt inn kryptering (https/SSL) som gjør at browseren er litt mer fornøyd. Fortsatt trøbbel? Gi meg beskjed.
Det samme gjelder for øvrig www.modellsalg.no
hender fortsatt jeg får noen mailer inn på noreply@ fra selgere som tror de kontakter potensielle kjøpere...
Dere MÅ passe på at klienten deres legger inn riktig adresse når dere svarer på henvendelser.
Ellers har jeg satt forsiden til automatisk oppdatering hvert 5 minutt slik at de som virkelig følger
med kan la browser stå på www.modellsalg.no og hele tiden være oppdatert
Syns det ser bra ut, har selv kjøpt flere ting fra modellsalg.no
Det jeg har tenkt på, er at det kanskje burde vært en egen kategori for motor.
Kategorien fly blir litt "rotete" syns jeg, når det blir en miks av bensin, fuel og elektromotorer, sammen med heli og fly.
Trenger nødvendigvis ikke å sorteres etter noe type, men en kategori for motorer tror jeg hadde vært greit.
Det selges også såpass mange motorer via siden, at jeg tror ikke den hadde blitt slunken
Obs! Det viser seg at det den siste tiden har vært tidvis problemer med mail-server.
Dette har ført til at eposter fra systemet ikke har blitt sendt (verifisering av nye brukere og mailer til selgere via kontaktskjema.)
Vi oppfordrer derfor sterkt at alle som har prøvd å kontakte selgere gjør dette på nytt. Brukere i systemet har blitt manuelt verifisert, og disse kontoene fungerer nå som de skal. Beklager på det sterkeste!
Comment