Announcement

Collapse
No announcement yet.

Feedback anyone?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Feedback anyone?

    its alive... men fortsatt IKKE 100% ferdig!!!
    Tom I. Arntsen

  • #2
    Legge inn linken for de late menneskene også da: RCNytt
    Stian Håvak (82)
    Fly low or crash trying!

    MFN @ Facebook - Like!

    Comment


    • #3
      hmmm.......
      RCnytt er for meg et magasin om RCgreier, kanskje det burde hete RCBrukt?
      ellers ser det jo greit ut, var innom og titta på funksjoner, har alt man kan komme på.
      Kan vi begynne å legge inn annonser nå? Da blir det lettere å finne eventuelle ting som
      kanskje bør endres?



      Comment


      • #4
        RCNytt ja... joda. det bare ble sånn. Har ikke funnet noe bedre navn enda...
        mulig jeg endrer på sikt.

        Den er klar for annonser og auksjoner!
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #5
          Jeg er selvfølgelig ikke ferdig med noe som helst da... design-messig blir det endringer, og også på funksjonalitet.
          Er enkelte ting jeg ikke er helt fornøyd med... men litt lettere å gjøre seg opp en mening om ting når det er i drift.
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • #6
            Hepps,

            Er det helst funksjonaliteten du vil ha tilbakemelding på, eller design også? Var et par ting som jeg tenkte på..
            Thomas Kristensen (30)
            Oslo, Grefsen

            Radio: Spektrum DX6i & DX8
            Ultra Micro: Mange forskjellige
            Foamies: RC Tiger Star EPP 3D, Telink Yak 55 EPP, RCF Edge 540 800mm, PZ P-47 Thunderbolt, HobbyKing FunFighter RareBear
            Balsa: Above All Extra 300 SHP 47", JR Supra .40 <under bygging>

            Comment


            • #7
              Er bare å komme med synspunkter på alt, bare vær forberedt på at flere av tinga antagelig er på blokka allerede

              Men klin til


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #8
                1) Syns 'Siste annonser' bruker mye skjerm-areale, kan med fordel krympe bilder.

                2) En løsning er kanskje å sidestille 'Siste annonser' og 'Mest sett', slik at linjene ikke blir så veldig lange. På 1920x1080 på en 24" så blir det noget lange linjer.

                3) Logoen bør fram, og som nevnt her, så ringer det ikke bruktmarked-bjeller av navnet, så underteksten på logoen bør kanskje gjøre større og tydeligere, sånn at brukeren som kommer hit vet eksakt hva dette dreier seg om med en gang.

                4) Grønnfargen går igjen i den ene tittellinja og på teksten i 'Min konto' og 'Logg ut'. Om du skal kjøre blå/grønn som hovedfarger så ville jeg kanskje brukt den grønne litt andre plasser også (f.eks header), ser kanskje mer helhetlig ut.

                5) På forsiden i 'Siste annonser' og 'Mest sett' så burde det kanskje stå en eller annen plass hvilken kategori annonsen er plassert i? Selv om en del ting er innlysende ut fra bilder.

                Fuknsjonaliteten er litt vanskelig å se når de ikke har blitt trykt inn så mange annonser ennå. Men er mycket glad over at det kommer opp et alternativ til RCMarked. Hater plasser som tvinger meg over i Internet Explorer for å kunne vise de ordenltlig. Vil bare ikke funke i Firefox hverken på jobb eller hjemme.

                Om du skulle trenge noe grafisk arbeid gjort, så kan jeg alltids hjelpe med logo eller hva det nå skulle være. Så her får du både i pose & sekk. Litt konstruktiv kritikk og tilbud om hjelp på kjøpet. Pro bono selvfølgelig.
                Thomas Kristensen (30)
                Oslo, Grefsen

                Radio: Spektrum DX6i & DX8
                Ultra Micro: Mange forskjellige
                Foamies: RC Tiger Star EPP 3D, Telink Yak 55 EPP, RCF Edge 540 800mm, PZ P-47 Thunderbolt, HobbyKing FunFighter RareBear
                Balsa: Above All Extra 300 SHP 47", JR Supra .40 <under bygging>

                Comment


                • #9
                  En ting! Får ikke logget på via safari (iPhone).. Trykker på userfeltet, men får ikke skrevet inn noe! Kanskje bare meg?
                  Last edited by sub_sonic; 06-06-11, 17:20. Reason: Amøbeforklaring!!
                  GOMFK -|:|- Geir Olav Nilsen -|:|- VFKM
                  sigpic



                  Comment


                  • #10
                    Trulsen liker dette! Slik det er nå er det allerede bedre enn rcmarked!

                    Jeg har et lite ønske dog; Er det mulig med en mobilvennlig side??

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Grumps View Post
                      1) Syns 'Siste annonser' bruker mye skjerm-areale, kan med fordel krympe bilder.
                      Veit ikke om jeg er enig der... Jeg har justert bilder opp og ned i mente.
                      Det er jo bilder som selger! Og er jeg på jakt etter noe er det bilder jeg ser på først.
                      men det er selvfølgelig delte meninger der også. Uansett får i alle fall ikke jeg noe
                      godt inntrykk av hvordan dette blir før det kommer flere annonser. Først da vil jeg
                      ta en "endelig" avgjørelse.


                      2) En løsning er kanskje å sidestille 'Siste annonser' og 'Mest sett', slik at linjene ikke blir så veldig lange. På 1920x1080 på en 24" så blir det noget lange linjer.
                      Sitter med samme oppløsning her og skjønner hva du mener, men det kommer flere ting inn der.
                      Bl.a kategori, samt evt. bud dersom det er en auksjon
                      Sida er uansett ikke fluid, så sida blir lik uansett hvilken oppløsning man har. (så sant man ikke sitter på
                      veeeeldig gamle maskiner)


                      3) Logoen bør fram, og som nevnt her, så ringer det ikke bruktmarked-bjeller av navnet, så underteksten på logoen bør kanskje gjøre større og tydeligere, sånn at brukeren som kommer hit vet eksakt hva dette dreier seg om med en gang.
                      Logoen er schtøgg uansett, men navnet kan jeg leve med til noen finner på en bedre navn
                      som fungerer i Skandinavia (.no/.se/.dk) og som ikke er brukt fra før av


                      4) Grønnfargen går igjen i den ene tittellinja og på teksten i 'Min konto' og 'Logg ut'. Om du skal kjøre blå/grønn som hovedfarger så ville jeg kanskje brukt den grønne litt andre plasser også (f.eks header), ser kanskje mer helhetlig ut.
                      Nåværende farger er dummys. Jostein har allerede "minnet" meg på de ørten ganger, lenge før "launch" ;D

                      5) På forsiden i 'Siste annonser' og 'Mest sett' så burde det kanskje stå en eller annen plass hvilken kategori annonsen er plassert i? Selv om en del ting er innlysende ut fra bilder.
                      kommer!

                      Om du skulle trenge noe grafisk arbeid gjort, så kan jeg alltids hjelpe med logo eller hva det nå skulle være. Så her får du både i pose & sekk. Litt konstruktiv kritikk og tilbud om hjelp på kjøpet. Pro bono selvfølgelig.

                      Er litt derfor logoen er schtøgg da jeg fortsatt ikke har blitt enig med meg selv om navn og adresse.
                      Derfor legger jeg ikke noe tid i logoen... Og da blir ikke fargevalget på sida enklere...
                      Litt av greia her er bare å få det i gang. Det er ingen som dør om linja er grønn eller blå,
                      det er mye bedre med en tjeneste som fungerer.. Så jepp.. Hoppe i det

                      Originally posted by sub_sonic View Post
                      En ting! Får ikke logget på via safari (iPhone).. Trykker på userfeltet, men får ikke skrevet inn noe! Kanskje bare meg?
                      Sikkert bare uflaks. Funker finfint på min 3GS/Safari.

                      Originally posted by Trulsen View Post
                      Jeg har et lite ønske dog; Er det mulig med en mobilvennlig side??
                      Den funker på de fleste mobiler... men å lage den 100%... det blir i fremtiden.
                      Må få dette opp å gå først nå så
                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • #12
                        Hei!
                        jeg tror det hadde sett bra ut om annonsen kom først, kontaktinfo nederst, snu på dei 2 sakene no
                        da kommer en rett inn på selve annonsen, om en er intr, så blar en ned til kontaktinfo.... om du skjønner
                        ellers ser det veldig bra ut

                        Comment


                        • #13
                          jepp. enig i den.
                          er et par andre ting der som skal gjøres om på.
                          Ting som tar enormt med plass, men som ikke har noen misjon
                          Tom I. Arntsen

                          Comment


                          • #14
                            1) Gjør some Google sitt bildesøk. De forstørrer bilder ved mouseover, og legger på litt beskrivende tekst der. Det er i allefall en mulighet, da har du kanskje nådd ut til begge grupper.

                            3) RCTorget, RCBasar, FinnRC (:P).. du får lage en liten konkurranse på forumet, de som finner vinnernavnet får navnet sitt i rosa skrift i 3 mnd'er eller noe.

                            5) Det er nesten skummelt så nært funksjonalitet og design henger av og til, men du har et fungerende design og en bra backend for å bli bra, så stå på!

                            EDIT: Tok meg den frihet og de 20 minuttene for å lage et eksempel bare.. ikke helt fornøyd med bildene jeg fant, men det kan jo alltids bedres.
                            ]"]http://bildr.no/view/899608][/url]
                            Last edited by Grumps; 07-06-11, 00:52.
                            Thomas Kristensen (30)
                            Oslo, Grefsen

                            Radio: Spektrum DX6i & DX8
                            Ultra Micro: Mange forskjellige
                            Foamies: RC Tiger Star EPP 3D, Telink Yak 55 EPP, RCF Edge 540 800mm, PZ P-47 Thunderbolt, HobbyKing FunFighter RareBear
                            Balsa: Above All Extra 300 SHP 47", JR Supra .40 <under bygging>

                            Comment


                            • #15
                              Hvis dette skal være et rent kjøp/salg-marked hadde kanskje et annet navn fenget bedre?
                              Jeg fikk assosiasjoner til Model Airplane News når jeg hørte navnet,en RC nyhetsavis.
                              Bruktrcportalen, Rcsalg, Rcrubrikk, RC-loppemarkedet er noen forslag,hehe!
                              Stig-Arne Isaksen

                              Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
                              Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
                              Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf

                              Comment

                              Working...
                              X