Hei modellflynytt, brukere, og skribenter.
(Litt usikker på hvor jeg skulle legge denne posten, så ligger den feil så må den gjerne flyttes av admin.)
Etter å ha fått et lite leke RC heli med 4 kanaler til jul av min kone
) har jeg nå begynt å snuse på helikopter som RC hobby, og da er det naturlig å begynne på nettet. Har noe erfaring med RC fly fra min ungdom.
Har funnet flere som selger helikoptrene, men for en nybegynner er det vanskelig og vite hva som er bra og begynne med, Kinesiske billigmodeller, eller tyske kvalitets modeller, med radio, eller uten radio, ARF eller byggesett.
Så kom jeg over siden deres.
Jeg vil bare si at etter å ha lest gjennom nesten samtlige av testene deres, må jeg få utrykke min begeistring for nettsiden deres.
Stå på, ser frem til mer modellnytt.
(Litt usikker på hvor jeg skulle legge denne posten, så ligger den feil så må den gjerne flyttes av admin.)
Etter å ha fått et lite leke RC heli med 4 kanaler til jul av min kone

Har funnet flere som selger helikoptrene, men for en nybegynner er det vanskelig og vite hva som er bra og begynne med, Kinesiske billigmodeller, eller tyske kvalitets modeller, med radio, eller uten radio, ARF eller byggesett.
Så kom jeg over siden deres.
Jeg vil bare si at etter å ha lest gjennom nesten samtlige av testene deres, må jeg få utrykke min begeistring for nettsiden deres.
Stå på, ser frem til mer modellnytt.
Comment