Når blir man egegtlig "forfremet" fra ny bruker til bruker?
Unconfigured Ad
Collapse
Ny bruker?
Collapse
X
-
-
Antall innlegg spiller vel ingentrille, det som teller er vel heller seriøsiteten på innleggaComment
-
#4 UnapprovedOriginally posted by MaxMekkerAntall innlegg spiller vel ingentrille, det som teller er vel heller seriøsiteten på innlegga
Det har du rett i forsåvidt. Derfor kuttet vi ut at man fikk forskjellige titler etterhvert som man hadde flere og flere innlegg.Comment
-
Har lurt på dette selv jeg, har vel lest nesten alle innlegg siden jeg fant dette forumet for ca et år siden eller.no men er fortsatt "ny bruker".
Har ikke mere 48 poster med denne, men jeg betrakter meg ikke som en ny bruker egentlig.
Men dette er jo bare en liten detalj. Det viktigste er at man har et sted man kan få råd og dele sine kansje ikke fult så gode råd
Sikkert flere som meg som ikke føler dem har noe fornuftig å bidra med så da skriver dem heller ikke. Er flere på airsoftguns.info forumet som har mange hudre poster, men ingen av dem inneholder noe fornuftig.....Roy Harald Amundsen
Alias skjefen
u-can-do 3d Giant med FTL45
Reactor 3d med 55AX
hobbico twin star med 2X GMS40
Extra funtiger med 46 AX
Flip 25 med 25 FX
katana v2 70 med 70T
telemaster med 61.
edge 540 depron
no liemit depron
Esky lama v4
Kyosho consept 30
flere crawlere og masse 1:18 biler.Comment
-
Men hvordan er egentlig denne pyramiden? du begynner som -ny bruker- så blir du -bruker- Hva er de neste stegene?
Mvh Robert.Comment
-
Hm, jeg har en mistanke om at du blir forfremmet til bruker når du har over 300 innlegg jeg også. Seriøsiteten har vel litt med saken å gjøre også.
Lorents hadde 298 for en stund siden, og var ny bruker. Når jeg skriver dette har han 302 innlegg, og er bruker.Mathias
Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment