Hei. Jeg har valgt å legge inn google annonser imellom enkelte poster. Har gjort de like sidenes innhold forøverig og håper det oppfattes som greit.
Unconfigured Ad
Collapse
Annonser mellom poster
Collapse
X
-
Henger meg på phammers her.
Er det en ting som virkelig ødelegger et forum så er det at det legges inn reklame mellom postene. Skikkelig støggheit spør du meg, så jeg håper dette blir en kortvarig affære.
Jeg lurer også på som skal til for at du fjerner dette igjen.
Kunne du f,eks lage en reklamefri utgave slik av vi som ikke liker dette kan kjøpe oss fri fra (unnskyld uttrykket) dritten
-
As a hobbyist and not a retailer I will add my voice to the previous two entries...Ken Bates
Never Mind the LabelComment
-
Nå har jeg gjort det slik at det kun er ikke registrerte brukere som ser denne reklamen. Det er vel ok, eller må den helt vekk?
Føyer meg.
Ellers er det mulig å bli betalt medlem for på den måten støtte opp... Men jeg har pr. i dag ikke klart å finne noen gullerøtter til de som evt. vil det annet enn å gi mer plass på galleriet. Og jeg synes det kanskje er litt feil.Last edited by Guest; 10-04-07, 18:08.Comment
-
Det burde vel være helt greit for de aller fleste, man blir jo automatisk logget inn her også.
Mitt forslag er at det settes opp en donerings-side hvor folk kan donere penger som kan brukes til drift og utvikling.
Makan til bra forum skal en lete lenge etter, og med så mye penger jeg har spart på å kunne spørre folk om erfaringer og tips hadde jeg helt sikkert donert litt.Frank Thingelstad
2050 JessheimComment
-
Originally posted by TapZDet burde vel være helt greit for de aller fleste, man blir jo automatisk logget inn her også.
Mitt forslag er at det settes opp en donerings-side hvor folk kan donere penger som kan brukes til drift og utvikling.
Makan til bra forum skal en lete lenge etter, og med så mye penger jeg har spart på å kunne spørre folk om erfaringer og tips hadde jeg helt sikkert donert litt.Comment
-
-
Originally posted by HermannWilhelmGöringI don't understand why this would make you more of a "filesharer" (geez) or freeloader, than logging in. You still "pay" the same ammount of $ (through the aforementioned banners), unless mr webmaster sells email adresses for profit, which i do not think he does.
Ads fra google
Men du blir da ingen fildeler av den grunn..
Selv bruker jeg aldri google-reklamene. De er ikke alltid like relevante, så når jeg først klikker på en rekame her, er det som regel til en fast annonsør.Last edited by erlend; 10-04-07, 21:44.Run, live to fly, fly to live, aces high!
Erlend LarssenComment
-
#12 UnapprovedOriginally posted by erlend"Når brukerne klikker disse annonsene, betaler Google deg"
Ads fra google
Selv bruker jeg aldri google-reklamene. De er ikke alltid like relevante, så når jeg først klikker på en rekame her, er det som regel til en fast annonsør.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment