Unconfigured Ad

Collapse

Annonser mellom poster

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • klausre
    • Oct 2025

Annonser mellom poster

Hei. Jeg har valgt å legge inn google annonser imellom enkelte poster. Har gjort de like sidenes innhold forøverig og håper det oppfattes som greit.
  • torgust
    • Aug 2005
    • 842

Henger meg på phammers her.

Er det en ting som virkelig ødelegger et forum så er det at det legges inn reklame mellom postene. Skikkelig støggheit spør du meg, så jeg håper dette blir en kortvarig affære.

Jeg lurer også på som skal til for at du fjerner dette igjen.

Kunne du f,eks lage en reklamefri utgave slik av vi som ikke liker dette kan kjøpe oss fri fra (unnskyld uttrykket ) dritten
    Mvh
    Torbjørn Gustafson
    www.trmfk.no

Will fly for food

Comment

• klausre
      • Oct 2025

Ha ha - det var populært ja

Er det altså ikke noe håp... Skal se om jeg ikke finner på en god løsning.

Comment

• Celtic-Griffin
        • Oct 2004
        • 873

As a hobbyist and not a retailer I will add my voice to the previous two entries...
        Ken Bates
        Never Mind the Label

Comment

• klausre
          • Oct 2025

Nå har jeg gjort det slik at det kun er ikke registrerte brukere som ser denne reklamen. Det er vel ok, eller må den helt vekk?

Føyer meg.

Ellers er det mulig å bli betalt medlem for på den måten støtte opp... Men jeg har pr. i dag ikke klart å finne noen gullerøtter til de som evt. vil det annet enn å gi mer plass på galleriet. Og jeg synes det kanskje er litt feil.
          Last edited by Guest; 10-04-07, 18:08.

Comment

• TapZ
            • Oct 2005
            • 711

Det burde vel være helt greit for de aller fleste, man blir jo automatisk logget inn her også.
            Mitt forslag er at det settes opp en donerings-side hvor folk kan donere penger som kan brukes til drift og utvikling.
            Makan til bra forum skal en lete lenge etter, og med så mye penger jeg har spart på å kunne spørre folk om erfaringer og tips hadde jeg helt sikkert donert litt.
            Frank Thingelstad
            2050 Jessheim

Comment

• klausre
              • Oct 2025

Originally posted by TapZ
              Det burde vel være helt greit for de aller fleste, man blir jo automatisk logget inn her også.
              Mitt forslag er at det settes opp en donerings-side hvor folk kan donere penger som kan brukes til drift og utvikling.
              Makan til bra forum skal en lete lenge etter, og med så mye penger jeg har spart på å kunne spørre folk om erfaringer og tips hadde jeg helt sikkert donert litt.
              Ta en titt neders til venstre inne på profilen din.

Comment

• TapZ
                • Oct 2005
                • 711

Ah, der ja. Det hadde jeg ikke sett før.
                Da får du et nytt støttemedlem så fort lønningposen er på plass.
                Frank Thingelstad
                2050 Jessheim

Comment

• Guest

#9 Unapproved
                  De som ikke vil logge seg inn kan skru av javascript i nettleseren, så forsvinner innholdet i reklamen. Men det er fortsatt en tynn rød stripe med overskriften "Annonselinker".
                  Last edited by Guest; 11-04-07, 10:28.

Comment

• Celtic-Griffin
                    • Oct 2004
                    • 873

Originally posted by torgust
                    ...Hører du Klaus? Om du lager en abonemenstordning hvor jeg som abonent kan slippe reklame så har din første kunde her....
                    Sympatisk holdning...
                    AND ME NUMBER TWO....
                    Last edited by Guest; 11-04-07, 10:31.
                    Ken Bates
                    Never Mind the Label

Comment

• erlend
                      • Apr 2004
                      • 528

Originally posted by HermannWilhelmGöring
                      I don't understand why this would make you more of a "filesharer" (geez) or freeloader, than logging in. You still "pay" the same ammount of $ (through the aforementioned banners), unless mr webmaster sells email adresses for profit, which i do not think he does.
                      "Når brukerne klikker disse annonsene, betaler Google deg"
                      Ads fra google
                      Men du blir da ingen fildeler av den grunn..

Selv bruker jeg aldri google-reklamene. De er ikke alltid like relevante, så når jeg først klikker på en rekame her, er det som regel til en fast annonsør.
                      Last edited by erlend; 10-04-07, 21:44.
                      Run, live to fly, fly to live, aces high!
                      Erlend Larssen

Comment

• Guest

#12 Unapproved
                        Originally posted by erlend
                        "Når brukerne klikker disse annonsene, betaler Google deg"
                        Ads fra google

Selv bruker jeg aldri google-reklamene. De er ikke alltid like relevante, så når jeg først klikker på en rekame her, er det som regel til en fast annonsør.
                        Jeg tenkte vis-a-vis det å registrere/logge inn, for da vises heller ikke annonsene.

Comment

Working...