Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tråden som forsvant.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tråden som forsvant.

    Burde ikke den fått stå ?
    Sam Houlder

  • #2
    Det går allerede en tråd om dette her: Sletter man bare upopulære tråder ? - (MFN) ModellflyNytt.no

    I tråd med det som står der regner jeg med den dukker opp igjen. Om enn i en noget redigert form.
    Mvh
    Torbjørn Gustafson
    www.trmfk.no



    Will fly for food

    Comment


    • #3
      Takk for meg.

      Jeg prøvde å svare på denne tråden, men den ble ikke stående oppe lenge nokk til att jeg rakk det.
      Jeg er en av dem som har kritisert administrasjonen for att ikke forhandlerne får svare på direkte spørsmål når det gjelder annbefalinger av utstyr, og hvem som har/kan skaffe dette.
      Så i innlegget til Klaus att han ikke hadde bruk for "Annenrangsbrukere", og jeg føler meg nå stemplet som det.
      Jeg trekker meg derfor ut av forumet og ber om att alle mine innlegg blir fjærnet.
      Cessnaknuseren
      Bjørn Sandbæk

      Dæ går litt mindre lim nå.

      Comment


      • #4
        for en gjeng med unger nesten som når sønnen skriker om is
        Lars Petter Nesse

        Votec 322 40% 3W170cs
        Extra 330 40% 3W212cs

        Comment


        • #5
          Kan dere ikke drite i å mase på administrasjonen om det her og bygge fly eller noe sånt i stedet?

          Comment


          • #6
            Måtte vekk

            Originally posted by Sam
            Burde ikke den fått stå ?
            Den tråden måtte jo bare bort. Den brøt vel alle regler Klaus & co prøver og håndheve her inne. Utpreget bruk av store bokstaver, personangrep, sjikanering etc. Det viser jo bare at alle kan la seg rive med iblant. Synd Klaus ikke brukte litt av tiden til og svare på et spørsmål som har vært åpent noen dager: Hva ble resultatet?

            Comment


            • #7
              Hva er det som skjer her ?

              Originally posted by torgust

              Hvorfor i all verden er denne tråden stengt ?
              På lørdag ble et av innleggene mine slettet helt.
              Vis jeg er i veien for noen på dette forumet så for all del gi beskjed så skal jeg ikke plage dere mere.

              En siste hvor blir det av svaret som Klaus skulle komme med,? Har vell hatt passelig tid til å moderere det nå vel ?
              Vennlig hilsen
              Roy.

              2,Biler.
              1,Leilighet.
              masse øl i kjøleskapet.
              + diverse innbo.

              Comment


              • #8
                En siste hvor blir det av svaret som Klaus skulle komme med,? Har vell hatt passelig tid til å moderere det nå vel ?
                Tror denne tråden handler om svaret til Klaus, som ble fjernet etter kort tid.
                Run, live to fly, fly to live, aces high!
                Erlend Larssen

                Comment


                • #9
                  Originally posted by pepsimannen
                  Den tråden måtte jo bare bort. Den brøt vel alle regler Klaus & co prøver og håndheve her inne.
                  Hmm, jeg syns da tydelig Klaus var den som startet tråden?

                  Originally posted by pepsimannen
                  Hva ble resultatet?
                  Si det.
                  Sam Houlder

                  Comment


                  • #10
                    Syntes dette begynner å bli litt rotete nå... (unødvendig er det også..) Er vel ikke så dumt om trådene som er til moderering kommer ut igjen snart og kanskje et endelig svar på spørsmålet som ble stilt for en stund siden. Er det forresten nødvendig å fjerne tråder hele tiden bare for at de skal leses og modereres? Det blir så uoversiktlig når det blir gjort på den måten, syntes jeg i hvert fall. Hvis det som står der er så ille at det må unntas offentligheten for redigering (sensur?) så har moderatorene kanskje grepet inn for sent?

                    Tror jeg prøver å få ferdig et sideror i kveld jeg, så håper jeg nødvendige saklige svar på siste tids diskusjoner er på plass til i morgen kveld. Kan jo hende jeg lurer på noe å da er jo dette en fin plass å spørre, med forbehold om at det fortsatt er igjen noen brukere her inne som faktisk har den erfaringen/kunnskapen jeg etterspør

                    Ha en fin kveld
                    Espen Melby

                    :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

                    Comment


                    • #11
                      Tid for ettertanke

                      Originally posted by Roy Jimmy

                      En siste hvor blir det av svaret som Klaus skulle komme med,? Har vell hatt passelig tid til å moderere det nå vel ?
                      Hei

                      Det var et svar her som ble postet kl 20.20, men det er borte igjen ser jeg. Regner med Klaus ønsker å endre litt på noe av ordlyden i det. Det dukker nok opp et svar etterhvert

                      Tror kanskje det er på tide av vi roer ned nervene litt nå alle og enhver, og prøver å la roen senke seg over oss igjen. Ingen har noe å vinne på at disse diskusjoneen fortsetter lenger enn de har gjort nå.

                      Nå er det tid for ettertanke
                      Mvh
                      Torbjørn Gustafson
                      www.trmfk.no



                      Will fly for food

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by pepsimannen
                        Synd Klaus ikke brukte litt av tiden til og svare på et spørsmål som har vært åpent noen dager: Hva ble resultatet?
                        Det stod da klart og tydelig: "Når det gjelder retningslinjene vil jeg IKKE tillate at en hver forhandler kommenterer og svarer i poster, men jeg vil komme med noen fordeler til de som annonserer. "
                        Fred Larssen

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by flarssen
                          Det stod da klart og tydelig: "Når det gjelder retningslinjene vil jeg IKKE tillate at en hver forhandler kommenterer og svarer i poster, men jeg vil komme med noen fordeler til de som annonserer. "
                          Og hva går de fordelene ut på?
                          Jeg har vel hele tiden sett for meg at de som annonserer på forumet, er de som skal få svare i slike tråder. Slik blir det jo attraktivt og være annonsør på MFN, dette vinner begge parter på etter min mening.
                          Last edited by Guest; 11-06-07, 19:53.

                          Comment


                          • #14
                            Klaus la ut sine personlige karakteristikker av navgitte personer på et åpent og offentlig forum.

                            Det bør han ikke gjøre, det er vel derfor tråden er stengt.

                            Kjell Aanvik

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by torgust
                              Hei

                              Det var et svar her som ble postet kl 20.20, men det er borte igjen ser jeg. Regner med Klaus ønsker å endre litt på noe av ordlyden i det. Det dukker nok opp et svar etterhvert

                              Det er jo nettopp det som skjer ved at tråder blir fjernet,stengt heller moderert bort.
                              Det vil da hele tiden dukke opp nye tråder om det samme emne,og alt blir helt uoversiktlig og direkte plagsomt å følge med på.
                              Så til de som kjører løpet her inne,kom med en status på problemet og post det som siste post før dere stenger tråden.

                              I den siste tråden som ble stengt,så kom endelig Klaus på banen,og annonserte at han skulle komme med en advarsel/svar angående dette ganske snart skulle bare moderere det litt.Og det er vel det svaret heller rettere sagt mangelen av dette svaret som er "hele"greia ?

                              Når folk engasjerer seg i en problemstilling,så kan man ikke stille følgende ultimatum "du står helt fritt til å forlate forsamlingen".
                              Da blir det fort tomt her.


                              Edit:Ser at Pepsimannen er kastet ut ! Hva oppnår du med dette Klaus?
                              Trodde folk forlott forumet fort nok av egen vilje ?
                              Last edited by Roy Jimmy; 11-06-07, 20:10.
                              Vennlig hilsen
                              Roy.

                              2,Biler.
                              1,Leilighet.
                              masse øl i kjøleskapet.
                              + diverse innbo.

                              Comment

                              Working...
                              X