Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tidsfrist på lesing av nye tråder?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tidsfrist på lesing av nye tråder?

    Jeg har lenge revet meg i håret over følgende:
    Hvis man bruker litt lang tid på å lese eller besvare en tråd, forsvinner alle "ny tråd" ikoner så man ikke har oversikt over nye innlegg i forumet!

    Mitt spm er da;
    Hvor lang tid har jeg på meg?? Bør jeg sjekke alle nye tråder fort, for så å gå inn å besvare?? Jeg er ingen rask tastaturtrykker, da jeg bruker LFT-metoden (Let Finn Trykk). Må man være det for å holde seg oppdatert her?

    Trodde det skulle være sånn at så lenge jeg var logget inn lyste de nye trådene opp. -Og at de ikke slukket før jeg logget ut/skrudde av?

    Dette er et skikkeligforbannakjempeproblem for meg... - Eller rett og slett bare en kommentar!

    Helsing
    Audun fra Vestby
    Audun Thinn
    Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

  • #2
    "Sliter" med det samme jeg også. Av og til skjer det andre ting som gjør at det tar noen minutter fra siste tastetrykk her til jeg returnerer. Da er plutselig lista tom... ergerlig.
    Erlend Moen
    Bygge-blog Cozy MK-IV (full-size experimental): http://cozy.ljosnes.no

    Comment


    • #3
      Det jeg bruker å gjøre er at jeg ikke trykker på "nye poster" knappen etter hver gang jeg har lest og eller svart i en tråd. Jeg går heller tilbake helt til jeg kommer til nye poster listen. Da oppdateres ikke siden og trådene merkes som lest.
      Jørgen Wake Stensen
      Bodø MFK
      Man blir aldri bedre uten utfordringer og trening!

      Comment


      • #4
        Originally posted by jørgen123 View Post
        Det jeg bruker å gjøre er at jeg ikke trykker på "nye poster" knappen etter hver gang jeg har lest og eller svart i en tråd. Jeg går heller tilbake helt til jeg kommer til nye poster listen. Da oppdateres ikke siden og trådene merkes som lest.
        Problemet er hvis du bruker lang tid er ikke listen der.

        Jeg trykker på ny postlisten. de postenne jeg har lyst til å lese åpner jeg i ny fane. Da ligger listen der urørt til senere bruk.
        **********************
        Mvh
        Stig Olsen
        Lillehammer MFK


        Nan Xplorer FullCarbon X tail
        Pike Perfect X tail
        Pike Brio / Giant
        Alpina 4001
        DG 500/22 Elan under opppussing
        Birde of Time ( Noe redusert må restureres )

        Futaba 12Fg Fasst

        Comment


        • #5
          ja gjør som seilern åpne de postene du skal se på i en ny fane/side da mister du ikke lista.
          Tom Nohr
          Tennisveien 9
          2450 Rena

          Frsky taranis 9+
          Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
          Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
          + diverse små ting

          Comment

          Working...
          X