Announcement

Collapse
No announcement yet.

Leseretning i forum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Leseretning i forum

    Hei, som ny bruker på forumet, undrer jeg meg over at de nyeste svarene på en tråd ligger øverst ved flat visning (trådet har jeg ikke hatt sansen for, så det vet jeg ikke hvordan fungerer) Mitt spørsmål er derfor om dette lar seg snu?? Som ny bruker, og også nybegynner, hadde det vært fint å kunne lese gjennom hele tråder, og kanskje få svar på enkelte av de tingene jeg lurer på der, men gjerne begynne forfra - som jo er det mest vanlige i et diskusjonsfora...

    mvh
    thba

    PS! Vet ikke om jeg engang har klart å poste i riktig forum, da det myldrer av dem

  • #2
    for min del synest jeg det er genialt at de nyeste ligger øverst og vil ikke ha dette endret

    Comment


    • #3
      Jeg ser den at noen liker å ha det sånn, men det jeg egentlig mente å spørre om var om det fantes en funksjonalitet i forumet som gjorde at jeg som bruker kunne velge dette selv... Av svaret tolker jeg det dithen at det ikke gjør det...

      mvh
      thba

      Comment


      • #4
        Det finns en mulighet:

        Velg PROFIL blant navigeringsknappene øverst - mellom HJEM og FAQ

        I venstre marg under INNSTILLINGER & ALTERNATIVER velg REDIGER ALTERNATIVER

        Scroll ned til TRÅDVISNINGSVALG - TRÅDVISNINGSMODUS - velg LINJÆR - ELDSTE FØRST

        Scroll ned - trykk LAGRE ENDRINGER

        Håper det hjelper
        Olav Moe

        -- Uttrykket "flyinteressert ungdom" forteller ingenting om din fysiske alder. --

        Innholdet i min hangar, sånn ca

        Comment


        • #5
          Det var akkurat den jeg var på jakt etter, tusen takk for god hjelp, ser ikke for meg at jeg som nykommer kunne funnet frem dit selv. Så takk igjen

          Comment


          • #6
            Godt du fikk tipset der

            Comment

            Working...
            X