Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nytt diskusjonsforum på MFN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nytt diskusjonsforum på MFN

    Hei, jeg syntes virkelig dette her er et skikkelig bra forum, masse bra folk (er ikke flyfolk altid det?) og både saklige og nyttige inlegg. Og er det noe du lurer får du garantert et skikkelig svar. Men en ting mener jeg kunne løfta forumet til nye høyder, og det er et forum som kun omhandler flystripa. Flystripa er tross alt en viktig del av hobbyen/besettelsen vår,uten den ville vi ikke hatt muligheten til å fly mye av redskapen vår. Så hvorfor ikke ha et eget forum som man kan diskutere flystripa, triks og teknikker folk rundt i vårt langstrakte land bruker for å få et bra ressultat med flystripa?

    Jeg vet ikke hva andre mener om dette, så la andre si sin mening før dette tas til etteretning.

    Fortsatt mange happy landings

  • #2
    Mulig det er "marked" for et eget forum/gruppe for dette, men ellers har vi jo "The Lounge" som er et slags åpent forum hvor du kan ta opp hva som helst du måtte ha på hjarta! Lag en tråd, så ser vi om det er noe interesse for denslags?
    Anders Hauge

    www.hang.no - Norges nye HANG-side!

    www.JetsOfBergen.no
    rc.andersh.com

    Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
    Byggeblog FPV SailCam Easyglider
    Byggeblog for Eurosporten
    Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

    There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

    Comment


    • #3
      Jeg er ganske ening med deg, men et eget forum ville kanskje fått flere til å skrive og diskutere temaet. Det blir tross alt mere fristende å bruke det når det ligger der og venter på å bli brukt

      Comment


      • #4
        Tas til vurdering i redaksjonen og blandt Moderatorene. Kommer tilbake til dere.

        Comment

        Working...
        X