Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Er det mulighet til og opprette "Solgt" undergrupper, og på en enkel måte flytte innlegg med produkter som er solgt over i disse?
Eventuelt slette innleggene når produktet er solgt.
Ser for meg at det blir rotete og vanskelig å finne frem etter hvert med en mengde usolgte/solgte produkter om hverandre.
oppfordrer folk til å merke annonsene som solgt, også skal jeg få satt opp automatisk sletting
av annonser basert på tid. (autowipe etter 60 dager f.eks)
Dersom det ikke er svar i trådene, kan selger slette tråden selv for øvrig
oppfordrer folk til å merke annonsene som solgt, også skal jeg få satt opp automatisk sletting
av annonser basert på tid. (autowipe etter 60 dager f.eks)
Tenkte mer på å ha en plass hvor solgte artikler samles og man kan se hva de ble solgt for osv.
Dersom det ikke er svar i trådene, kan selger slette tråden selv for øvrig
Flott, ser at det virker nå - dette virket ikke tidligere.
Virker dette også når en annen har postet et innlegg i tråden?
Er det en opsjon som kan settes av admin på gruppe nivå slik at det går å endre den synlige headeren (den som er synlig i gruppe oversikten) slik at man kan sette "Pushet" inn her - da slipper man å åpne posten for å finne ut om den er pushet eller ikke.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment