Announcement

Collapse
No announcement yet.

MFN for Dummies - hvordan legge inn bilder i en tråd

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    funker vel hvis hvis jeg gjør det som nå?

    Attached Files
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #17
      Om du nå fjerner dem som vedlegg viser de fremdeles inline (rett etter du fjerner dem). Men systemet detekterer at du har bilder som ikke blir brukt og sletter dem etter en stund (som den sier den skal). Neste gang du viser siden er det bare ikoner igjen hvor inline bildene var.

      Men ikke bruk tid på det. Nå vises vedleg bare som en linje tekst og det er helt ok.

      Verre er det at IE11 ikke viser inline bilder. Spesielt ille nå siden vedleggene ikke lenger viser som bilder met bare som tekst. Se screenshot av Enda en Balsa USA 1/4 J-3 Cub - (MFN) ModellflyNytt.no :

      Attached Files

      Comment


      • #18
        hmpf. Irriterer meg noe så inn i gamperæva at dem skal kødde det til ... "#%%!!!
        Vurderer sterkt å gå over til vB5. Har kjøpt lisens og alt.... bare ikke overført.

        Sånn ser for øvrig vB5 ut --> Home - vBulletin Community Forum
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #19
          Hos meg kommer mange som linker. så nå må jeg trykke på linken for å se hva som legges ut ?
          Mvh Andreas
          Stevensaero, glede i noen balsaflak.
          PCM.at mye glede i litt carbon
          Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

          Comment


          • #20
            Nå er det venta ny update i dag eller i morgen, så nå kan jeg like godt vente på den.
            Tror nemlig det er en fix der.
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • #21
              Nå laster bildene fint men...............................
              Har opplevd at ikke bildene kommer til syne selv om de er lastet opp?
              På filvedlegg står det at f.eks 6 bilder er lastet opp, men bare fire vises.

              Comment

              Working...
              X