Announcement

Collapse
No announcement yet.

Seilfly delen her i forumet er flyttet og har fått ny struktur!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Seilfly delen her i forumet er flyttet og har fått ny struktur!

    Hei alle

    Som noen sikkert har oppdaget så er det kommet opp en ny hoved gruppe med navn [Seilfly] (Xilian var rask på publiserings knappen )
    Dette er et område hvor vi prøver å samle alt som har å gjøre med seilfly aktivitet.
    Jeg har laget noen under gruppe som jeg mener dekker de viktigste områdene, men er det noen som har innspill til endringer så kom med dem nå!

    De neste dagene vil gå med på å sortere og flytte eksisterende tråder over i det nye området, når alt er sortert og flyttet stenges den gale tråden!

    Håper dette vil gjøre det enklere for nye og gamle piloter å finne fra i de utømmelige mengder med nyttig informasjon som ligger her på forumet....

    Er det noe dere lurer på så send meg en PM eller post her.

    -Frank-
    Last edited by Quadrocopter; 06-10-10, 20:54.

  • #2
    Jeg personlig setter STOR pris på at det blir mer enn èn seilfly-gruppe som ikke er delt! Når jeg er innom utenlandske fora som har delt opp sakene er det oftest bare 3 av 10 undergrupper som interesserer spesielt, og nå ligner strukturen her på det.
    Nå mangler det bare at det blir mange tråder innenfor alle undergruppene. "hint hint hint".

    Glad "noen" har tatt på deg å flytte sakene over, aner meg at det er litt kjedelig skyflejobb å gjøre
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      Er noen som har sitti lenge oppe i natt i alle fall =)
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #4
        Kjempetiltak, i funksjon og faktisk arbeid
        Takk!

        Comment


        • #5
          yay!
          Kanonbra.
          Blir mye mere oversiktlig nå. Seilfly er jo så enormt mye forskjellig, at å ha flere undergrupper som nå lages vil gjøre det mye enklere for folk å følge med på det som interesserer dem.
          Glimrende!

          Comment


          • #6
            Vi glemmer som oftest å si: Takk skal dere ha for at dere gidder å drive med dette, og takk for fin løsning på Seilfly!
            Vennlig Hilsen
            Arne Husby

            Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

            Comment


            • #7
              All heder og ære må gå til quadro for initiativ og utførelse av hele jobben!
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #8
                Flyttejobben er unnagjort og seilfly gruppa er operativ!

                Da er det bare å sette i gang og poste som om fa... skulle ha vært i hela på dere - husk forumet blir ikke bedre enn hva dere gjør det til.

                Skriv om alt mellom himmel og jord sålenge det har relasjoner til seilfly aktivitet!!!

                -Frank-

                Comment

                Working...
                X