Announcement

Collapse
No announcement yet.

Donasjon til et flott forum vi alle setter stor pris på!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Donasjon til et flott forum vi alle setter stor pris på!

    Hei alle sammen

    For en stund tilbake sendte jeg en PM til Xilian og spurte om det var greit at jeg opprettet en tråd hvor vi samler inn litt småpenger til drift av MFN. Han svarte da at han hadde ingen ambisjon om å tjene på dette men jeg syns likevell vi skal sponse litt. Jeg og mange andre (antar jeg) syns dette forumet er helt fantastisk og det er utrolig mye kompetanse å finne her inne. Jeg har iallefall fått utrolig mye hjelp her inne og det vil jeg påstå er fordi forumet er så bra og ryddig som det er.

    Så er det en gang slik at å drive forum med serverer og all annen form for nettdistribusjon, koster dette penger. Jeg regner med forumet får inn en del via reklame, men jeg ønsker også å kunne bidra til videre drift og utvikling av forumet! Nå er ikke jeg den med verken mest erfaring, innlegg eller kompetanse, men jeg har iallefall opprettet en konto som jeg har overført en liten sum til. Jeg håper flere vil gjøre som meg, så donerer jeg alt sammen til Xilian 1. januar.


    Så til alle som ønsker å gi en liten slant til drift av forumet, kan dere overføre det dere måtte ønske til Nordea kontonr. : 6580.14.66057

    Merk overførselen med brukernavn her inne! Om det er stemning for det så kan jeg oppdatere og publisere hvem som har gitt en slant Trenger ikke oppgi hvor mye!

    Dette er basert på tillit, men jeg skal prøve å dokumentere alle beløp så godt som mulig! Håper mange henger seg på dette, så vi kan gi forumet en god start på nyåret 2011

    Mvh Truls Are Torvik

  • #2
    *** Reservert for fremtidig innlegg ***

    Comment


    • #3
      Også jeg som trodde jeg klarte å lure deg unna tanken

      Jeg synes det er ekstremt morro med det man lett kan kalle svært god feedback,
      men samtidig blir det litt feil også. Prinsippet er at dette skal være gratis for brukerne,
      og så lenge vi har annonsører her vil det også være penger til drift og utvikling.
      Så i lengden tjener vi alle bedre på at ting blir kjøpt hos annonsørene

      Samtidig aner jeg ikke hvordan jeg skal kunne bruke evt. sum til noe direkte
      som vil synes for brukerne.

      Det er jo heller liten tvil om hvem som gjør dette forumet bra. Det er jo
      alle brukerne, så skrytet bør gå til dem. Jeg bare fixer litt på "stripa"

      Dersom du/dere ikke kommer på "bedre tanker" skal jeg heller se om jeg
      kan finne på noe spektulært, men kom gjerne med forslag.

      Alternativt burde det vært laga et gigantisk fond som gikk rett til kona
      som av og til lurer på om vi fortsatt er gift og bor sammen =/
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #4
        hva med å bruke(hvis det kom inn noen) på noen konkuranser. beste video osv. eller til en feit gave til kona som du sier.. For som det truls sa. så var jo pengene til tenkt deg som takk for det du gjør.. ikke noe annet..
        syntes det er like gøy å se på som det er å fly
        carl goldberg ultimate
        DJI S900
        piper pawnie el kjærre


        Futaba 14SG
        diverse epp tjafs
        Per-Egil Furuseth

        Comment


        • #5
          Enten må det vel gå til driften, dersom den går i minus, ellers må del vel regnes som lønn til den som bruker av sin fritid på å drifte løsningene? Dersom Tom har en plan om at det kun skal gå "Break even" så kan det jo gå enten til å forbedre løsningene med skikkelig annonseopplegg (jeg har sett noe merket med "Beta" på en glemt adresse , kanskje mindre reklame, utvikling av bedre RSS feeds som jeg har etterlyst (sikkert på Klaus sin tid.., eller andre forbedringer. Eller kanskje rett og slett han kan kjøpe utviklingstimer i India så han kan bruke mer av sin fritid til det han egentlig liker...

          Husker Klaus hadde en donasjonsløning hvor det var et mål om å oppnå sånn og sånn hver uke... Evt. er det jo bare å opprette en liten PayPal DONATE knapp ett sted innpå her, så kan Tom styre det selv...
          Anders Hauge

          www.hang.no - Norges nye HANG-side!

          www.JetsOfBergen.no
          rc.andersh.com

          Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
          Byggeblog FPV SailCam Easyglider
          Byggeblog for Eurosporten
          Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

          There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

          Comment


          • #6
            Originally posted by andersh View Post
            (jeg har sett noe merket med "Beta" på en glemt adresse
            Det var triggeren jeg ventet på før jeg "offentliggjorde" sakene.. hehe..
            Kjekt om folk prøver det ut litt osv... mer info HER
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • #7
              [QUOTEAlternativt burde det vært laga et gigantisk fond som gikk rett til kona
              som av og til lurer på om vi fortsatt er gift og bor sammen ][/QUOTE]

              Det er nok lurt å tenke på bakkemannskapet av og til.
              Vennlig Hilsen
              Arne Husby

              Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

              Comment

              Working...
              X