Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
ok. skal hyle ut når ny versjon kommer ut, også ser vi hvordan det går da.
Funker det fortsatt ikke, så får vi heller sende noen hissige mailer til folka
ok. skal hyle ut når ny versjon kommer ut, også ser vi hvordan det går da.
Funker det fortsatt ikke, så får vi heller sende noen hissige mailer til folka
Merkelig men nå virker participated på tabben.
Prøver å hoppe over en linje her nå. (Funket ikke)
Ser ut som tapatalk sliter med å vise quoter nå dersom du ønsket å vite om det viser bare [quote] tekst [quote slutt] altså kun tekst og ikke quoten i annen farge om det beskriver problemet..
hm.. tja.. vet ikke om det er noe behov jeg? De fleste videoer blir vel posta under en tråd som omhandler heliet?
Det spiller ingen trille for min del altså .... Mulig det er noen andre som har synspunkter
hm.. tja.. vet ikke om det er noe behov jeg? De fleste videoer blir vel posta under en tråd som omhandler heliet?
Det spiller ingen trille for min del altså .... Mulig det er noen andre som har synspunkter
Tom, er det mulig å få til å bla i bildene i tråder ved hjelp av piltastene evt andre taster? Istedet for å bruke musen tenkte jeg noe som er "tungvindt" når man blar i forskjellige bildestørrelser..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment