Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Har siste 2 dagene holdt på med litt software her og har fått én tilbakemelding om trøbbel med "nye innlegg" og les siste innlegg som da går til en error-side.
Fler som opplever lignende eller andre problemer?
Etter å ha postet i går morges var posten blank, og det var alle andre poster også, både i Firefox og IE. Det var bare selve teksten som manglet. Virket OK en stund senere.
Funker fint her i IE. Var en kort periode i går alle poster var blanke som noen nevnte over her men et par F5'er seinere så var problemet borte.
Både "Nye innlegg" og "Dagens" funker fint.
Funker fint hos meg.. Bruker vekslevis både IE og Firefox..
Godt råd tøm allt inn i Temporary Internet katalogen via nettleser og innstillinger og slett allt av cookies.
Det var en gang jeg ikke fikk til noe lignende på et annet forum og da husker jeg at jeg måtte laste ned eller bruke en nettleser som fungerte først. Deretter gikk jeg inn på den nettleseren som ikke fungerte og importerte nettleserdata fra den nettleseren som virket.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment