Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan se bilder i artikler?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan se bilder i artikler?

    hei
    Hvordan kan man få se bildene i artiklene uten å måtte klikke på feks
    vedlegg 36032 som i denne artiklen?
    ModellflyNytt.no - Multiplex Fun Cub fra Elefun

    Selv om jeg er innlogget kommer ikke bildene opp. Er det en instilling jeg kan endre?

    Ellers takk for et meget fint forum, jeg er innom hver dag!
    mvh
    Reidar Otto




  • #2
    er slik her også. tror det har noe med hvordan artiklen er satt opp..
    syntes det er like gøy å se på som det er å fly
    carl goldberg ultimate
    DJI S900
    piper pawnie el kjærre


    Futaba 14SG
    diverse epp tjafs
    Per-Egil Furuseth

    Comment


    • #3
      Som en "nødhjelp" kan dere høyreklikke på lenken og velge å åpne den i nytt vindu. Da får dere i alle fall sett bildet.
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

      Comment


      • #4
        Det pussige er at om du går via
        Hjem -> Forum ->Kunngjøringer, diskusjoner og support ->Redaksjonelt ->ModellflyNytt.no ->Article: Multiplex Fun Cub fra Elefun

        og klikker på
        (MFN) ModellflyNytt.no

        så kommer bildene opp, det gjør de jo i "vanlige" tråder, men de legges ut på forsiden som artikler
        dukker bildene kun opp som vedlegg som må klikkes på.
        Forslag:
        Legg alle artiklene i forumet og ha kun en link til de fra forsiden, da skulle mye være løst ?



        Comment


        • #5
          Jeg "fila" faktisk det der som en bug hos vBulletin... Svaret jeg fikk er at det er
          slik det er designet. Forstå det den som kan.... men jeg har planer om å legge
          inn request.. For det er helt høl i huet.

          Jeg fikk for øvrig aldri noe svar på hvorfor det fungerte med bilder som er linket...
          (For det er bare vedlegg som ikke funker)
          Work-around er å linke til bildet ... men det er jo tungvindt som rakkern.
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • #6
            Request asap, orker ikke legge inn noe mer før løsningen blir mer optimal. Nå er den etter mitt syn lenger bak enn gamle mfn

            Dog fungerer jo forumet i seg selv bra! Den totale løsningen tar bare motivasjon fra meg
            ____________________________
            Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

            Comment


            • #7
              Er det noen som har lasta inn IE 9 Beta, Den ga samme problemer nevnt. Avnistalerte den og alt var ved det normale igjen.Så vet ikke om det er nettleserne som lager litt strul.


              mvh
              vidar
              Vidar

              Div.

              Comment


              • #8
                Jeg bruker Mozilla Firefox, funker bra på alle forumene jeg er innom.
                Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
                Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

                Comment


                • #9
                  Hvorfor er del en en artikkel, mens resten er svar på artikkelen?
                  Ørjan Pettersen
                  Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

                  Comment

                  Working...
                  X