Unconfigured Ad

Collapse

Utmerket service fra GoPro USA

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Quadrocopter
    Moderator
    • Aug 2007
    • 6357

Utmerket service fra GoPro USA

Da FW oppgraderingen ble annonsert plukket jeg frem GoPro Hero'en og børstet støv av den.
    Tenkte at en batteriladning før oppgradering er smart, plugget til USB kabelen - ikke noe rødt lys, helt dødt kamera og etter en stund kommer en velkjent lukt av svidde komponenter ut av kameraet..... ikke bra, dette blir dyrt.....

Sender en rask mail over til GoPro US med spørsmål om hvordan jeg går frem for å ordne opp i dette.
    Etter noen timer kommer svar tilbake med et RMA nummer og instruksjoner ( tøm kamera for alt før det sendes).
    Videre fikk jeg vite at dette var en garanti reparasjon osv.

Stormet ned på posten dagen etter å sendte kameraet avgårde med B post (billigst mulig - ingen hastverk....)

5 dager senere kommer det en mail fra GoPro som sier at kameraet er mottatt og et helt nytt kamera (med siste FW versjon) var sendt til meg.

I dag - 6 dager ette denne mailen fra GoPro hentet jeg det nye kameraet på posten.

Ok - dette kostet meg 60 kroner i frakt selv om det var en garanti rep. men måten GoPro håndterte problemet på var meget profesjonelt.

Dette føyer seg inn i køen sammen med flere andre tilfeller som viser at myten om at man må kjøpe ting i Norge for å få rask service er fullstendig bullshit (skal ikke nevne hva en av de Norsk GoPro forhandlerne fortalte at rep tiden ville bli)!
    Last edited by Quadrocopter; 24-09-10, 20:18.
  • andersh
    • Apr 2003
    • 1734

Suvvrent! Takk for at du deler historien! Jeg bruker GoPro kameraet mitt MYE og det er godt å vite at man er i bra hender!

Jeg har oppgradert mitt kamera og det funker strålende. Spesielt fornøyd med "LiveView" siden det gir glimrende mulighet for både å bruke kameraet til FPV, og jeg har en liten skjerm som jeg plugger inn for å se at jeg får med det jeg vil ha med før jeg sender flya opp!

Anders Hauge

www.hang.no - Norges nye HANG-side!

www.JetsOfBergen.no
    rc.andersh.com

Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
    Byggeblog FPV SailCam Easyglider
    Byggeblog for Eurosporten
    Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

Comment

• Voguna
      • Nov 2009
      • 9

Hver gang jeg ødelegger kameraet mitt, så får jeg nye deler, reprasjoner på garantien. Er jo flott det.

Comment

• andersh
        • Apr 2003
        • 1734

Vet ikke helt hva du mener der, men dersom du ØDELEGGER kameraet, og misbruker garantien for å spare noen skarve kroner, så er det bare latterlig! GODE ENKLE garantiordninger er avhengig av gjensidig tillit. Dersom noen misbruker det blir det bare værre for oss ærlige...
        Anders Hauge

www.hang.no - Norges nye HANG-side!

www.JetsOfBergen.no
        rc.andersh.com

Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
        Byggeblog FPV SailCam Easyglider
        Byggeblog for Eurosporten
        Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

Comment

• Voguna
          • Nov 2009
          • 9

JEG ødela ikke kameraet, den AV ut inngangen sluttet og fungere.

Comment

Working...