Unconfigured Ad
Collapse
HK quadrocopter ramme med pan/tilt foto rigg
Collapse
X
-
Tags: None
-
Ligger foreløpig bare under "teaser" bloggen deres (du må være logget på for å se denne siden) men den dukker vel snart opp i det vanlige varesortimentet.Comment
-
Da var ramma på plass hos HK.
Dessverre bare i x-finer men 15$ for en Quad ramme med pan/tilt fotostativ er ikke avskrekkende dyrt og her slipper du alt mekket med å kutte til center stykker + armer!
Last edited by Quadrocopter; 09-02-11, 19:21.Comment
-
15 usd er latterlig billig og den funker sikkert veldig bra . Jeg mener det er en lik ramme på nettet som koster rundt 90 usd . Håper sexycopter ramma kommer også
Jeg har handlet litt fra quadframe.com det er også flotte rammer
Sent from my iPhone using TapatalkComment
-
Rolan Skartun
Trex 600 Flybarred - Trex 450SE V2 RJX 3GX -Steve Shumate SU-37 & T-38(knust under lowpass invertet, a good way to go!):cool:
Compass 7HV / MKS 950/980 / Align 700MX / CC Ice 2 120amp / BeastX/ Futaba S.bus
http://www.sognmodellfly.comComment
-
Billig quad :
- Kontrollerkort: KK Multicopter multicontroller v5.5 "Blackboard (99 usd plus frakt)
- Ramme: Hk quad ramme (15 usd pluss frakt)
- Motor: Rctimer motor 750 kv (4x motorer 40 usd frakt inkludert)
- ESC: Rctimer 30 amp (4x esc 40 usd frakt inkludert)
- Propeller: Vanlig og kontra roterende props 10x6" (3,48 usd pluss frakt)
- Ledninger: 14 awg silikon ledninger fra ESC, 10 awg ledninger fra batteri og til ESCER.
Så en total pris på 1500 kr er ikke urealistisk for en bra quad.
Batteri så funker det med 3 celles 2200 mah til 3000 mah, husk at det er 4 motorer så strømtrekket er ganske stort så det nytter ikke med et batteri på 2200 mah 20 c batteri. GO FOR THE NANO TECH
Multiwiicopter kotroller
Skal du ha kamerastativ som stabiliserer seg selv så er det også mulig med Multiwiicopter kort. Denne bruker en Ardion pro mini kontroller og wii motion plus til gyroene, skal du ha selv stabilserende kamerastativ så henter du akselrometer fra en nunchuck. Store forskjellen på Multiwiicopter og KK kontrollern er at Multiwii er hel digital mens KK kontrollern er Analog.
Multiwiicopter kontrollern er også selv opprettende det er ikke KK kontrollern. men begge flyr så og si like stabilt og fungerer veldig bra.
Andre plasser du kan handle Kontroller kort:Comment
-
Vil denne motoren fungere bra sammen med rammen? HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 2217 16turn 1050kv 23A Outrunner
Ser det er mange som bruker den i multikoptrene sine...Jon-Brage Hoel Andorsen
-------------------------------------------------------------------------
Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.
Alt flyr bare du har nok motor!Comment
-
Den konstruksjonen der ser jo på en måte veldig tung og overdrevent ut.. Er det nødvendig at den er så "liten" men veier så mye?? Vekta er vell kanskje ikke så kritisk men..
Noen som kan sette opp ett komplett oppsett fra hobbyking? Minus batterier og kontrollerkort.Interessert i CNC? Join CNC Norge på Facebook
www.skalamodellflyklubb.noComment
-
Hobbycity Oppsett.- Motor: børsteløs 800 kv hobbyking
- ESC: TURNIGY Plush 18amp Speed Controller
- Programerings kort: Turnigy programerings kort
- Propeller: Vanlig og kontra roterende props 10x6" (3,48 usd pluss frakt)
Balansering av motor
På alle flerpropell farkoster er det veldig viktig og balansere motorer og propeller, for at det skal fly best mulig, her er en måte på hvordan du balanserer en børsteløs motor.Comment
-
Vil denne motoren fungere bra sammen med rammen? HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 2217 16turn 1050kv 23A Outrunner
Ser det er mange som bruker den i multikoptrene sine...Comment
-
Comment
-
Hei.
Må det mye lodding og programmering til på et Quadcopter fra HK med KKcontroller?
Hva er best å starte med vist man ikke har noe erfaring med multicopter? Quadcopter eller Tricopter?Mvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
Harstad MFK
Futaba 12FG
ExtremeFlight Yak 54 110" | 3W 110iB2 CS |
Slick 360 | Elektrokonvertert
ExtremeFlight Edge 540T EXP 48"
Phoenix Decathlon | ASP.70
HexacopterComment
-
Er det noen som kan hjelpe meg å lage et bra og billig setup fra hobbyking som passer fra Quaden dem selg og kan løfte litt tungt kamerautstyr?
Og er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe KKmulticontroller, finner ingen plass der dem har den på lager.Mvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
Harstad MFK
Futaba 12FG
ExtremeFlight Yak 54 110" | 3W 110iB2 CS |
Slick 360 | Elektrokonvertert
ExtremeFlight Edge 540T EXP 48"
Phoenix Decathlon | ASP.70
HexacopterComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment