Unconfigured Ad

Collapse

Erfaringstråd?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mundsen
    • May 2011
    • 343

Erfaringstråd?

Hei!
    Er heilt fersk innan quad/Mikrocopter. Faktisk så fersk at eg ikkje er ferdig å bygge min første enda (sjå eigen byggetråd for korleis det prosjektet går)

Mi erfaring med quad prosjektet er at det er veldig vanskelig for ein fersking å finne ut kva motorar, ESC, kontrollerkort, propellar.. ein bør gå for
    Sjølvsagt massevis av sider med forskjellige variantar, men kva om vi startar ein tråd der vi legg inn info om donongen ein har laga, kva utstyr som er brukt, kvar det er kjøpt, og til slutt kva erfaringar ein har med dei forskjellige delane.

Eksempel:
    Total vekt:
    Avstand mellom motorane:
    Propelltype og størrelse:
    Motor merke/modell:
    ESC merke/modell:
    Kontrollerkort:
    Batteri størrelse:
    Anna utstyr:
    Flygetid:
    Info om rammekonstruksjonen:
    Bilde:

Tanken er at ein etter kvart vil kunne danne seg eit bilde av kva kombinasjonar som fungerar bra, eller mindre bra.
    Mvh
    Øyvind Amundsen
    70 mod. fra sunnmøre
    Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)
  • knupps
    • Mar 2011
    • 458

Samme erfaring jeg har hatt. Som ny i dette gamet måtte det mye Googling til før jeg forsto hva det hele handlet om. Som å lære et nytt språk. Slik er det jo med alle nye ting, men det er litt av utfordringen og sjarmen med det hele.

Comment

• Quadrocopter
      Moderator
      • Aug 2007
      • 6357

Du finner en del av det du spør om i denne tråden: http://www.modellflynytt.no/thread25459.html

Comment

• mundsen
        • May 2011
        • 343

Den har eg ikkje sett - er vel berre å slette denna då?
        Mvh
        Øyvind Amundsen
        70 mod. fra sunnmøre

Comment

• mundsen
          • May 2011
          • 343

Er det ein tanke (om mulig) å få oppretta ein "gruppe tråd" som fleire kan redigere/skrive i der ein lagar link lister over bra nettbutikkar, sider med bra kvadd.. relatert info.. og at denne vart lagt fast øvst?

Trur mange kan spare ein del google tid - sjølv har eg fått mange gode linkar frå folk på forumet + funne ein del sjølv, men over tid "forsvinn" desse linkane i mengda med innlegg på forumet.

Dette er vel både eit spørsmål til andre i denne tråde og forum admin
          Mvh
          Øyvind Amundsen
          70 mod. fra sunnmøre

Comment

Working...