Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei,
Har en Parrot AR Drone som jeg gjerne skulle ha koblet opp til en HTC Desire android-tlf. Jeg er kjent med at dette skal fungere, men skulle gjerne hatt tips fra noen som vet akkurat hvordan man går frem. Innspill mottas med takk :- )
Hangar:
Diverse F5B og F5D modeller + et par turbinkjerrer & et knippe hangseilere.
Hei,
Har en Parrot AR Drone som jeg gjerne skulle ha koblet opp til en HTC Desire android-tlf. Jeg er kjent med at dette skal fungere, men skulle gjerne hatt tips fra noen som vet akkurat hvordan man går frem. Innspill mottas med takk :- )
Mener du må laste ned AR Drone appen på Android Market og så koble til
Har lastet ned den, men det ser ut som om det er problemer med Wi-Fi funksjonen. Hører rykter om at man i tillegg må
laste ned "Wireless tether" og har forsøkt dette. Programmet spør imidlertid om tlf er rooted og da er jeg virkelig på dypt vann.
Som det sikkert fremgår er ikke operativ systemet til slike telefoner blant mine kjerneinteresser, så hvis noen har tips til hvordan
jeg kommer på nett med dronen hadde det vært glimrende :- )
Hangar:
Diverse F5B og F5D modeller + et par turbinkjerrer & et knippe hangseilere.
Om du ikke har gjort noe med programvaren på telefonen din er den heller ikke rootet. Root er noe du gjør/får for å få "admin" rettigheter på telefonen og dermed kan gjøre en del endringer som du ellers ikke har mulighet til. Ala jailbreak på Epleprodukter.
Ser på android market at det er flere apper for ARdrone og leser på google at noen har problemer med enkelte versjoner av enkelte program. Har du prøvd flere forskjellige applikasjoner fra market?
erfaringsmessig så fungerte det utmerket, så lenge en har brukt en iphone for å oppdatere firmware til siste versjon på ar:dronen før man prøver å koble til med android telefonen. Når nyeste FW på dronen er på plass fungerte Free fligh appen knirkefritt på android, uten no tether app eller noe annet.
Det er hvertfall det vi fant ut.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment