Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til valg av kort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp til valg av kort

    Hei Jeg driver og lager quad etter NRK metoden. Ønsker ett kort som er selvopprettende fordi jeg tror det er lettest å fly med. Men uansett hvor mye jeg leser og studerer de ulike kortene fårstår jeg ikke hva jeg skal se etter??

    HK kortet er etter hva jeg forstår ikke ett selvopprettende kort?

    Men har dette kortet det?

    Søk etter Free Flight FF Auto Balance Controller with 3D Acceleration Sensor QuadCopter på eBay Internasjonalt Marked - verdensomspennende handel med artikler i alle dine favorittkategorier. Alt kan leveres til ditt land.

    Hva menes med 3D Acceleration-Sensor?

    Hviket kort bør jeg velge om jeg ønsker en så stabil Quad som mulig? Takknemlig for innspill og råd!!

  • #2
    Multiwii kortene er selv opprettende.
    Men de er nesten verre og sette opp. Kk kortet er veldig enkelt.

    Klarer du ikke og fly en quad med kk kontroller så må du revudere hele rc hobbyen. Kk kontrolleren er ikke selv opprettende men den kan hovre uten at du trenger og jobbe med stikkene.

    Og hobbyking selger denne kontrolleren til 15 usd nå og det er en sykt lav pris 1-2 år siden kostet disse korta bortimot 1000 lappen :€)

    Kjøp kk og lær deg og fly så går du videre til de mer avanserte lekene



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Min Hjemmeside..

    http://sveininge.iflogg.com

    Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

    Comment


    • #3
      Jeg har lenge flydd med GU-344 og føler nå at jeg vil ha et kort med selvstabilisering.
      Jeg driver ikke noe særlig med stunt flyging, men vil ha en grei og stabil kamera plattform.
      Vil også ha muligheten til å ha quad, hexa og okta konfigurasjoner.
      Det har også kamerastabilisering og mulighet til å utvide til GPS.
      Kortet jeg har kikket på en stund er: KK MultiCopter Worldwide Shop

      Føler at dette kortet har akkurat det jeg er ute etter.
      Noen som har erfaringer med dette kortet er jeg veldig interessert i å høre om det.

      Comment


      • #4
        Jeg har bestilt meg hoverfly pro. Virker som ett stabilt kort med mulighet for utbygging til GPS. Kortet er laget i USA. Hoverfly .

        Comment

        Working...
        X