Announcement

Collapse
No announcement yet.

OpenPilot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OpenPilot

    Står liksom ikke noe særlig om det her, men jeg synes det ser veldig bra ut.
    Må nevnes mao.

    OpenPilot is a next-generation Open Source UAV autopilot, it is a highly capable platform for multi-rotor craft, helicopters as well as fixed wing aircraft. It has been designed from the ground up by a community of passionate developers from around the globe, its core design principals are of quality and ease of use. Simplicity does not come with any compromises either: with no hard-coded settings, a complete flight plan scripting language and other powerful features, OpenPilot is an extremely capable UAV autopilot platform. OpenPilot was started at the beginning of 2010 and is a serious use platform aimed at civilian and research purposes, a emphasis has been placed on making the platform especially suitable for aerial photography and aerial video applications.

    OpenPilot.org – The Next Generation Open Source UAV Autopilot


    Tom I. Arntsen

  • #2
    Hadde ein slik kontroller på quaden eg mista sist haust.
    Kontrolleren er stabil og finn rett ut av pakken + software for oppsett/justering av kontrolleren er bra.
    I tillegg har openpilot eit veldig bra forum forum.openpilot.org, der du raskt får hjelp om du får problem.

    Største minuset med openpilot er at dei lagar få kontroller kort i gangen, så det er vanskelig å få tak i. Går ut med ein gong det kjem inn nye på lager.

    Dei har ein ny kontroller på gang, men det har ikkje kome noko dato for når denne er klar.
    Mvh
    Øyvind Amundsen
    70 mod. fra sunnmøre
    Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

    Comment

    Working...
    X