Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJI F450 Quadcopter som nesten kræsjer.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DJI F450 Quadcopter som nesten kræsjer.

    Var ute og testet nytt kamerafeste. (Borrelås.) Har testet det før, men da ble video filen korrupt. Hadde da 2-3 motor cutoffs. Synest det var spennendes, og ville prøve igjen. Var ikke mange centimeterene ifra å treffe betong rørene.
    Hovret og nedi ett rør, da ble det sterk turbulens, og jeg smalt nesten inn i siden på røret.
    Filmet i 1080P @30bps, videoen er litt bølgete. Ble bedre når jeg filmet i 720P @60bps.
    Trying is the first step towards failing! I never run away. I... strategically maneuver.
    GAME-ON

  • #2
    hehe.. ikke bare "litt" close call heller det der =)
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #3
      Da har jeg vært på tur igjen. Denne gangen med kræsj.
      Gikk ganske bra, knakk bare litt av bunnplaten. Har nå satt opp Naza'en med intelligent motor cutoff.
      Trying is the first step towards failing! I never run away. I... strategically maneuver.
      GAME-ON

      Comment


      • #4
        Var ute og testet de nye Cloverleaf antennene idag. De fungerer meget bra, bare synd piloten ikke er helt våken.
        Mistet all radiokontakt når jeg (med vilje) fløy bakom et lite fjell.

        Var kun en propell som knakk under failsafe landingen til Naza kontrolleren.
        Trying is the first step towards failing! I never run away. I... strategically maneuver.
        GAME-ON

        Comment


        • #5
          En vellykket fpv tur.
          Trying is the first step towards failing! I never run away. I... strategically maneuver.
          GAME-ON

          Comment


          • #6
            Bra dette her

            Testa FPV her om dagen.. Det var IKKE lett.. Og da var jeg på stor åpen plass.
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • #7
              Mine første fpv turer gikk heller dårlig for meg og. Gikk noen propeller i starten.
              Hadde endelig "sluttet" og kræsje før jeg fikk fpv utstyr. Har knekket 5 propeller på 6 turer.
              Går heldigvis bedre nå. Må bare lære meg og filme bedre.
              Trying is the first step towards failing! I never run away. I... strategically maneuver.
              GAME-ON

              Comment


              • #8
                Hadde meg en flytur i Gloppedalsura i Rogaland.
                Trying is the first step towards failing! I never run away. I... strategically maneuver.
                GAME-ON

                Comment

                Working...
                X