Aeroxcraft er eit forholdsvis lite og nytt firma i England (etablert i 2011) som lagar multikopter og utstyr knytta til desse. Dei designer og produserer alt sjølv, og har pga stor etterspørsel naturleg nok litt varierande lagerstatus. Firmaet har allereie fått seg eit godt namn, mellom anna med sitt understell og gimbal tilpassa DJI Flameweel F550.
Eg tenkte eg skulle utstyre min F550 med understell og gimbal, og valte dermed denne produsenten. Og så får vi sjå korleis dette fungerer i praksis! Dette vert ikkje ei veldig omfattande byggeskildring, men monteringa er veldig rask og enkel.
Understellet kostar 66 pund, og GoPro-gimbal 55 pund. (AeroXcraft, Manufacturers and Suppliers of Multirotor helicopters)
Alt kom solid pakka, med delane fordelt i sine respektive plastposar. Kvaliteten på hardware og rammedelar virkar veldig bra. Rammedelane er laga av G10, som er ein laminat av glasfiber og epoxy. Lett og sterkt. Manualen er nokså sparsommeleg, og består i hovudsak av oppkopierte ark montert saman i eit hefte. Ikkje veldig high-end, men manualen er forståeleg nok. Mange bilder og lite tekst, men heilt uproblematisk.
Alle delane til understellet.
Startar med å montere sjølve ramma på understellet. Det består av to store hovuddelar, samt nokre sideplater. Det spesielle med denne konstruksjonen er at delane skal stripsast saman! Det høyrest i utgangspunktet litt rart ut, men alt er lagt godt til rette for det. Eg finn denne løysinga uproblematisk foreløpig. Ein slepp å søle med lim, og samanføyingane vert meir enn sikre nok.
Her har eg starta med å stripse sideplata mot ramma.
Eine sida er ferdig stripsa. Sideplata skal bøyast litt, og passar perfekt ned i utskjærte spor. Eg trengte ikkje file eller pusse noko for å få det til å passe.
Begge sider ferdige, no er det berre å montere andre rammedelen på samme måte.
Så var det berre å stramme alle stripsa godt fast, og klippe av endane.
Montering av gummiforingar i hola der understellsrøra skal tredast inn. Alt passar perfekt, og monteringa går raskt unna.
Så er det å feste aluminiumsbrakettane som skal festast i ramma på F550-en. Sjølvlåsande mutterar gjer at jobben går raskt.
Her er brakettane skrudd fast.
Montering av batteriholdar, samt haldar for VU/Led-uniten til NAZA. Gummiforingar her òg. Og alt vert stripsa saman, noko som truleg gjer det nokså lett å skifte delar i ein ev. krasj. I tillegg blir ramma litt meir fleksibel, men uten å vere lealaus.
Haldaren til VU-unit, ferdig stripsa og skrudd!
Så er det å tre gjennom aluminiumsrøra nederst på understellet, og sette i plastpropper i endane.
Batterihaldar og kamerafeste skal festast i aluminiumsrør lenger oppe på ramma.
Batterifestet på plass.
Kamerafestet vert skrudd saman, med avstandsstykker i aluminium og skruar. Alt av skruar og hardware har som sagt god kvalitet! Og alt passar perfekt!
Kamerafestet er her satt på plass, og understellet er ferdig og klart til å montere på F550-en.
Understellet vert festa i ramma med nylonskruar med låsemutter i underkant. Produsenten har òg nokre spesielle støtdempande gjennomføringar som kan kjøpast i tillegg, men eg gløymte å bestille desse. Reknar med at eg oppgraderer etterkvart.
Understell ferdig montert og klart til lift-off. Monteringsjobben tek ein roleg time. Ramma er lett og stabil.
Eg ventar på litt servoar og div. utstyr til GoPro-gimbalen, så eg kjem tilbake med byggeskildring av denne etterkvart.
Eg tenkte eg skulle utstyre min F550 med understell og gimbal, og valte dermed denne produsenten. Og så får vi sjå korleis dette fungerer i praksis! Dette vert ikkje ei veldig omfattande byggeskildring, men monteringa er veldig rask og enkel.
Understellet kostar 66 pund, og GoPro-gimbal 55 pund. (AeroXcraft, Manufacturers and Suppliers of Multirotor helicopters)
Alt kom solid pakka, med delane fordelt i sine respektive plastposar. Kvaliteten på hardware og rammedelar virkar veldig bra. Rammedelane er laga av G10, som er ein laminat av glasfiber og epoxy. Lett og sterkt. Manualen er nokså sparsommeleg, og består i hovudsak av oppkopierte ark montert saman i eit hefte. Ikkje veldig high-end, men manualen er forståeleg nok. Mange bilder og lite tekst, men heilt uproblematisk.
Alle delane til understellet.
Startar med å montere sjølve ramma på understellet. Det består av to store hovuddelar, samt nokre sideplater. Det spesielle med denne konstruksjonen er at delane skal stripsast saman! Det høyrest i utgangspunktet litt rart ut, men alt er lagt godt til rette for det. Eg finn denne løysinga uproblematisk foreløpig. Ein slepp å søle med lim, og samanføyingane vert meir enn sikre nok.
Her har eg starta med å stripse sideplata mot ramma.
Eine sida er ferdig stripsa. Sideplata skal bøyast litt, og passar perfekt ned i utskjærte spor. Eg trengte ikkje file eller pusse noko for å få det til å passe.
Begge sider ferdige, no er det berre å montere andre rammedelen på samme måte.
Så var det berre å stramme alle stripsa godt fast, og klippe av endane.
Montering av gummiforingar i hola der understellsrøra skal tredast inn. Alt passar perfekt, og monteringa går raskt unna.
Så er det å feste aluminiumsbrakettane som skal festast i ramma på F550-en. Sjølvlåsande mutterar gjer at jobben går raskt.
Her er brakettane skrudd fast.
Montering av batteriholdar, samt haldar for VU/Led-uniten til NAZA. Gummiforingar her òg. Og alt vert stripsa saman, noko som truleg gjer det nokså lett å skifte delar i ein ev. krasj. I tillegg blir ramma litt meir fleksibel, men uten å vere lealaus.
Haldaren til VU-unit, ferdig stripsa og skrudd!
Så er det å tre gjennom aluminiumsrøra nederst på understellet, og sette i plastpropper i endane.
Batterihaldar og kamerafeste skal festast i aluminiumsrør lenger oppe på ramma.
Batterifestet på plass.
Kamerafestet vert skrudd saman, med avstandsstykker i aluminium og skruar. Alt av skruar og hardware har som sagt god kvalitet! Og alt passar perfekt!
Kamerafestet er her satt på plass, og understellet er ferdig og klart til å montere på F550-en.
Understellet vert festa i ramma med nylonskruar med låsemutter i underkant. Produsenten har òg nokre spesielle støtdempande gjennomføringar som kan kjøpast i tillegg, men eg gløymte å bestille desse. Reknar med at eg oppgraderer etterkvart.
Understell ferdig montert og klart til lift-off. Monteringsjobben tek ein roleg time. Ramma er lett og stabil.
Eg ventar på litt servoar og div. utstyr til GoPro-gimbalen, så eg kjem tilbake med byggeskildring av denne etterkvart.
Comment