Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilke propeller bør jeg kjøpe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilke propeller bør jeg kjøpe?

    Hei, for ikke lenge siden bygget jeg et quadcopter, pluss en hel masse propeller. Det var noen billigere propeller, fordi jeg tenkte at det er bedre å kjøpe billig når jeg i starten kommer til å krasje mye. Jeg har festet kamera på kopteret, og jeg ser at hele greien rister veldig når jeg flyr. Nå har jeg endelig begynt å få skikkelig teken på å fly det, så jeg brekker nesten ikke propeller lengre, pluss at jeg snart er tom for reservepropeller.

    Derfor tenkte jeg å investere i noen bedre propeller slik at jeg får mindre risting og stabilitet, så jeg lurte på hvilke propeller som anbefales? Jeg bruker 10*4.5 nå, det ser ut til å funke bra, så samme størrelsen hadde vært flott.

    Og et tilleggsspørsmål, leser at man bør "balansere" propellene før man bruker dem. Hjelper det virkelig så mye? Hvordan gjør man det?

  • #2
    Balansering er et must. Denne er bra Small Size Hobbyland AS . Disse er OK billigpropeller: QUADROUFO . Funker greit til kvadder opp til rundt 1 kg. Ellers er det APC og Graupner som gjelder av relativt rimelige propeller, jeg liker APC best.
    Anders Eiebakke
    90078513

    Comment

    Working...
    X