Announcement

Collapse
No announcement yet.

Småkrise! Trenger ramme...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Småkrise! Trenger ramme...

    Hadde en aldri så liten mishap med quad'en; radioen bestemte seg for å begynne å trimme seg selv ut av det blå og jeg rakk ikke reagere fort nok - selvfølgelig endte det i knekt ramme.

    Er det noen i fornuftig kjøreavstand fra Notodden (1t eller noe sånt) som har ei Flamewheel 450 el. klone-ramme å selge meg? Abstinensene står allerede i kø, og det er vel ingen som sender noe før ut på nyåret om man bestiller
    Propellen skal være på toppen!
    Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

  • #2
    GTI20 har nok, men det er litt lenger unna..
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #3
      øvre, eller nedre? har ymse liggende... ikke orket rebuilde

      Comment


      • #4
        Blir nok litt langt, ja... *kikker på juletreet som skal ut om en stund uansett* er noen gode pinner der...

        Fra spøk til alvor, kommer nok til å bestille ei ramme til fra elefun, men det hadde jo vært ålreit å ha en quad oppe å gå til helga igjen. Bare jeg får skaffa meg en radio som ikke kødder nå...
        Propellen skal være på toppen!
        Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

        Comment


        • #5
          ja har i allefall en 450 ramme her.. extra armer også..
          syntes det er like gøy å se på som det er å fly
          carl goldberg ultimate
          DJI S900
          piper pawnie el kjærre


          Futaba 14SG
          diverse epp tjafs
          Per-Egil Furuseth

          Comment

          Working...
          X