Unconfigured Ad
Collapse
Klarer ikke og kontrolere Quaden.
Collapse
X
-
-
Litt usikker på hva du mener. Har du en fremgangsmåte?
Hvis du mener: sett Yaw Gyro Gain Adjust til null, trottle full (helt opp), på med strømmen, det piper noen ganger, dra ned trottle, piper igjen, av med strøm, sett Yaw Gyro Gain Adjust til 50 %. Det har jeg gjort opptil flere ganger.Propellen skal være på toppen!
Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.Comment
-
Kan jo også være at en motor eller ESC har blitt sånn halvveis defekt. Slik at den ikke yter like mye som de andre.Comment
-
Har sjekket det, mener at det er riktig - men jeg skal se over det med argusøyner igjen. Det er jo lett og se seg blind på ting, man er sikker på at det er rett, så er det feil alikavell
Motorene er festet med strips, har nå byttet strips på alle motorer og strammet de godt til. Brukte jo strips da den fungerte greit, så stripsa i seg selv kan ikke være årsaken.
Tester videre i morgen. Takk for innspillet.
Nå flyr den stødig og fint selv i 12 kuldegrader
Takk for alle innspill.
-roar-Comment
-
Strips til motorene? Er det noe særlig i utgangspunktet? Tror jeg ville skrudd dem fast med motorfestene.
Men knall bra du fant ut av det.Comment
-
Når jeg føler at jeg beherker det bedre så skrur jeg fast motoreneLast edited by ReinElg; 19-01-13, 18:49.Comment
-
Det var kan jo være lurt, men da bør man nok stripe godt slik at det ikke blir slakk/slark/vibrasjoner etc etc som kan gjøre at quaden blir ustabil.
Men du har sikkert tatt høyde for det.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment