Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bumblebee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bumblebee

    Hei folkens

    jeg skal kjøpe meg et Bumblebee quadcopter Bumblebee Carbon Fiber Quadcopter Frame 550mm
    Jeg har planer og kjøpe DJI Naza-M Autopilot og DJI Naza-M GPS Modul også til denne typen, hvilken control board kan jeg kjøpe? Har det noe og si hvilken speed controller jeg bruker? Er det mulig om noen kan liste opp en liste på hva jeg burde kjøpe for og få alt komplett til og fly?
    Mvh Daniel

  • #2
    Hei!

    DJI Naza M er en kontroller i seg selv, så jeg tror ikke du trenger noe control board utover det. For å finne resten av delene anbefaler jeg deg usercoptertråden. Der ligger det mange filmer av coptere slik at du kan se hvordan forskjellige oppsett presterer og velge oppsett ut fra hva du vil kreve av ditt copter.

    Comment


    • #3
      Bumblebee

      Dji naza er kontrollern trenger regulator og motorer i tilegg .
      Min Hjemmeside..

      http://sveininge.iflogg.com

      Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

      Comment


      • #4
        timmy9le: hvor finner jeg den siden? Er litt ny her

        Sveininge: regulator er d spped controller? Eller tar jeg helt feil? Har du noen bra sider på hvor jeg får kjøpt Dji naza utstyr og hvordan man setter isammen dette?

        På forhånd takk

        Comment


        • #5
          Hei!

          Er ny her jeg også men skal gjøre et forsøk her. (MFN) ModellflyNytt.no Håper linken virker.

          ESC = speed controller = regulator, kjært barn har mange navn.

          Elefun.no fører Naza i Norge. Tror kanskje du finner filmer på youtube hvordan alt skal monteres.

          Comment


          • #6
            Hehe kjempe greier takker for all hjelp. Nå vet jeg hva jeg skal ha.. Men er det noen receivers og radio du/dere ambefaler på hobby king? Er det noen som har erfaring med hobby king? Er det mye toll avgjifter ol. For og få dette inn i norge?

            Comment


            • #7
              Har kjøpt mye fra HK og det er stort sett bare positive erfaringer. Det er ikke toll på varene, men MVA. Når du blir Gold Member kan du få dem til å skrive ned verdien slik at du må betale mindre mva.

              Radio og receiver er ikke mitt felt. Tror 7 kanaler er anbefalt til Naza, men det er jeg ikke sikker på. RCMarked.no kan være en grei plass å følge med etter brukte radioer.

              Comment

              Working...
              X