Unconfigured Ad

Collapse

Trenger ESC til qad

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • propell bonanza
    • Mar 2013
    • 1

Trenger ESC til qad

Hei.

Er fersk med qad og generelt alt som kan fly.

Har et lite spørsmål angående kjøp av ESC.

Startet med TURNIGY Plush 25amp Speed Controller fra hobbyking. men 3 av 4 gikk i stykker etter kort tid.
    så tenkte jeg skulle bestille nye. og lurer på om noen har noen forslag.

Hovedkort bruker jeg: Hobbyking KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
    Motor bruker jeg : NTM Prop Drive Series 28-30A 750kv
    Propeller: 10X4,7
    Batteri: 11,1 lipo
    Flyr i X modus.

takker for svar.
  • timmy9le
    • Jan 2013
    • 64

Jeg bruker disse som jeg har flashet med SimonK. Vil ikke si at det er nødvendig da de virket helt fint ut av posen. Kjører samme oppsett bare 10x5 props.

Comment

• Trulsen
      • Aug 2006
      • 3411

Jeg er uenig. SimonK er en av de største forbedringene du kan gjøre på en allerede flyvende quad med standard ESCer.t

Comment

• timmy9le
        • Jan 2013
        • 64

Jeg er enig med deg Trulsen, men han skrev at han var nybegynner så jeg ville ikke stresse han med flashing. Det er noe han kan gjøre enkelt i ettertid. Jeg skal gladelig prøve å hjelpe han gjennom det også når han er kommet så langt at han ønsker det =)

Comment

• sveininge
          • Dec 2007
          • 1205

Begynn enklest mulig. Jeg har alltid vært en tilhenger av tricopter og de koster ikke over 1000 kr og bygge
          Min Hjemmeside..

http://sveininge.iflogg.com

Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

Comment

• MostlyHarmless
            • Nov 2011
            • 2

Jeg har lagt inn SimonK software i ESCer til både en quad og en hexa - og det gjør virkelig susen.
            Problemet med mine ESC'er er at de ikke hadde krystallstyrt kontroller - så de driftet så mye i kulde at jeg krasjet/tippet over i take-off noen ganger.

Kjøpte derfor 10 av disse: 30A ESC med modifisert firmware Esc med modifisert firmware tilpasset multikopter. [176] - kr*155 : RcElektro, servoer og elektronikk til RC-hobby
            og er sålangt veldig fornøyd. Både krystallstyrt kontroller og ferdig med SimonK

Raskt levert om en kan gi 600,- for 4 ESC'er.

Lykke til!

mvh.
            Arild

Comment

Working...