Starter en ny tråd på denne, siden byggingen nå ser ut til å bli realisert 
Litt mål slik det ser ut så langt:
Diameter motor til motor: 122cm
Diameter foldet sammen for transport: 66cm
Motorer: Foreløpig ikke helt bestemt...
Batteri: 6s 20000mah++
Propeller: Plass for opptil 18"
Nyttelast med brukbar flytid: minimum 4kg
Vil få kamerarigg med tre stabilliserte akser. Får se litt på styring og drift av disse etterhvert, men heller mot å prøve apm 2.5 som FC for å kunne styre kameraet via joystick slik at det ikke trengs egen radio til kameramannen. Alternativ FC er Wookong M som jeg også har, men da må kameramannen ha egen radio og stabillisering til gimballen og jeg vil prøve å slippe unna det.
Legger ved et oppdatert bilde av tegningen sålangt. Karbon er bestilt fra happychoice på ebay. -Innspill på motor og propellvalg mottas med takk

Litt mål slik det ser ut så langt:
Diameter motor til motor: 122cm
Diameter foldet sammen for transport: 66cm
Motorer: Foreløpig ikke helt bestemt...
Batteri: 6s 20000mah++
Propeller: Plass for opptil 18"
Nyttelast med brukbar flytid: minimum 4kg
Vil få kamerarigg med tre stabilliserte akser. Får se litt på styring og drift av disse etterhvert, men heller mot å prøve apm 2.5 som FC for å kunne styre kameraet via joystick slik at det ikke trengs egen radio til kameramannen. Alternativ FC er Wookong M som jeg også har, men da må kameramannen ha egen radio og stabillisering til gimballen og jeg vil prøve å slippe unna det.
Legger ved et oppdatert bilde av tegningen sålangt. Karbon er bestilt fra happychoice på ebay. -Innspill på motor og propellvalg mottas med takk

Comment