Unconfigured Ad

Collapse

Da var det gjort:-)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tormod.ihlen
    • Apr 2012
    • 110

Da var det gjort:-)

Heisann.

Da har jeg bestillt meg en TBS DISCOVERY PRO. Valgte å gå for en safe løsning med TBS 900kv motor, TBS Discovery 30A ESC og Graupner 9x5 prop.

Meeen, har ikke klart å bestemme meg for hvilken FC jeg skal gå for. Noen som har gode eller dårlige erfaringer med ulike FC de vil dele med meg?
    Tormod
    • 3060

Grattis

Jeg bruker DJI Naza til TBS Discovery (ikke pro) selv. Jeg synes den er gulle god.
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

Anything worth doing is worth overdoing!

Comment

• xilian
      Air boss
      • Feb 2009
      • 6523

Har testet KK og Naza+GPS. Liten tvil om hva som er å foretrekke
      Tom I. Arntsen

Comment

• Trulsen
        • Aug 2006
        • 3411

Originally posted by xilian
        Har testet KK og Naza+GPS. Liten tvil om hva som er å foretrekke
        Det blir helt dønn feil å sammenligne slik. 20usd kontra 400usd.....

Når det er sagt, skal man FLY multien foretrekker jeg KK2 fremfor NAZA'n!

Comment

• Tormod.ihlen
          • Apr 2012
          • 110

Det som er problemet er at jeg ikke er helt sikker på hva jeg ønsker.. Jeg er helt blank når det kommer til multirotor, så jeg vet ikke hva jeg bør se etter. Planen er å bruke det til å filme natur (bor i Bodø og her er det mye natur) -og sport (fjellklatring, offroad sykling osv osv) Mao blir det mye rolig flyving, men også litt fart

KK2 blir for simpelt da jeg etterhver planlegger å konvertere til FPV. Jeg har også fått det for meg at jeg vil ha mulighet for å bruke en GCS til feks telemetri og waypoins. Holder det da med NAZA, eller må jeg gå for Wookong? Wookong er jo farlig dyr, så derfor har jeg sett på OpenPilot Revolution som et alternativ. Mye skryt på OpenPilots hjemmesider, men vet ikke hva jeg skal tro.

Uansett; Wookong = ca $1200, mens Revo = ca $100. Prisforskjellen er stor, men er de gjevngode?

En ting som er viktig er at det er stabilt og ikke finner på ting på egenhånd...
          Tormod

Comment

• Trulsen
            • Aug 2006
            • 3411

Har du sett på APM2.5? Der får du mer enn Wookong funksjonalitet til en brøkdel av prisen!

Comment

• robin4
              • Sep 2008
              • 260

Hva med Naza Lite m gps, ligger på ca $220

Comment

Working...