Unconfigured Ad

Collapse

Multicopter-pilot? Lyst på en ny utfordring?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HHK
    • Jul 2013
    • 2

Multicopter-pilot? Lyst på en ny utfordring?

Hei!

Først av alt, jeg har ingen erfaring med å fly noe som helst, og vet ingenting om mulighetene vedr. multicoptere, eller lovverket rundt dette.

Vi er en gjeng som spiller airsoft sammen, og vi har i det siste tenkt litt på å ha med oss en UAV-operatør.
    Laget er godt samkjørt, og er i verdenstoppen innen vår spesifikke utrustning.
    Airsoft kan røft sett sammenlignes med paintball, men det er uten malingssøl, og med langt høyere realisme.
    Vi kan garantere at du ikke vil bli beskutt.

Det vi er ute etter er ikke et kommersielt oppdrag, vi er ute etter en person som kunne tenke seg å bruke UAVen sin til noe annet enn landskapsfotografering og å filme hustak og trær. ;p

Vi er mellom 5 og 11 mann som etterligner amerikanske Delta-force, og vi vil at du skal fungere som drone-fører for oss; gi oss intel på hva vi møter foran oss, og kunne formidle hvor vi møter fiender og hindringer. Vi spiller vanligvis med/mot totalt 60-100 mann tilsammen.

Vi er interessert i film av laget, og alt du filmer kan du også eventuelt bruke selv til ikke-kommersiell bruk.
    Vi stiller med samband mellom deg/dere og oss, samt uniform.

Vi har også en drøm om en UAV som kan droppe kuler på en plass angitt med røykgranat, men det er kanskje mye å be om?

For bilder og litt info om oss, sjekk www.facebook.com/hestehovkompaniet
    Om du er interessert i å bruke dronen din til noe annerledes, send meg en uforpliktende PM!

Vi befinner oss i Oslo-området, men reiser en del rundt.
    Last edited by HHK; 14-07-13, 19:15.
  • bjeff
    • Jul 2007
    • 2010

Jeg er sikkert dobbelt så gammel som dere, og skjönner ikke greia med stars and stripes som synes på mange av bildene deres. Dersom dere ikke er helt nedsylta i Frp-logikk, så kan jeg evt pröve en runde sammen med dere for moroskyld. Jeg kan hvertfall möte utfordingene dere skisserer. Her ser dere noen få videoer jeg har laget : http://www.youtube.com/user/AGEBjeff
    Anders Eiebakke
    90078513

Comment

• HHK
      • Jul 2013
      • 2

Vi etterligner en Amerikansk enhet, derfor så mange amerikanske flagg.
      FRP-logikk vet jeg ikke helt hvordan jeg skal tolke, men jeg tror ikke vi er nedsyltet i det.

Jeg sender deg en PM!

Om noen andre også har lyst til å prøve seg, skriv her eller send en PM

Comment

Working...