Unconfigured Ad

Collapse

Nybegynner trenger tips og råd til valg av hexacopter og utstyr

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bart
    • Jul 2013
    • 1

Nybegynner trenger tips og råd til valg av hexacopter og utstyr

Hei.

Jeg vurderer nå å tre skikkelig inn i en hobby jeg lenge har siklet på, og lurer på om følgende pakke hos Elefun kan anbefales til en nybegynner med ambisjoner om å installere DJI Zenmuse m/GoPro 3 Black og FPV på sikt:

DJI Flame Wheel F550 / DJI Naza V2 :: Komplett - elefun.no

Ser det ut som et godt utgangspunkt man kan bygge videre på? Har kun tidligere erfaring med biler og enkle/billige fire-kanals helikoptere (Esky Lama-serien), så i denne divisjonen er jeg rimelig fersk.

Er radioen (Futaba 8J) mer enn god nok til å "vokse" med, eller er det i praksis noe å hente på å velge f.eks. Futaba 14SG med FASTTest-teknologi (som jeg kun har et teoretisk forhold til)? Eller blir dette fullstendig overkill i forhold til mine foreløpige ambisjoner? Betaler gjerne litt ekstra for god kvalitet og fremtidige muligheter.

Alle tips og råd mottas med stor takk!
    Last edited by Bart; 01-08-13, 11:49.
  • tomso
    • Jul 2013
    • 1

Hei.. Jeg også vurderer å kjøpe inn en dji 450 quadcopter, og sitter med de samme spørsmålene som Bart stiller. Håper noen av dere med erfaring kan komme med noen gode råd for oss rookies

Er motorer, esc, og propeller bra nok ut av esken, eller bør man vurdere andre alternativer ??
    Last edited by tomso; 06-08-13, 11:09.

Comment

Working...