Unconfigured Ad

Collapse

Poler på ESC

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Orand
    • Apr 2014
    • 71

Poler på ESC

Jeg kjøpte for en stund siden en Gaui 500X. Satte denne pent sammen og alt var såre vel. Jeg klarte i kampens hete å bytte polene på overgangen til batteriet og svei av minst 1 ESC. Fikk kjøpt noen nye Afro Slim 20 på Finn. Problemet for en nybegynner er at polene fra motor til ESC er like, dvs. svarte kabler. Ønsker ikke å gjenta tidligere tabber og lurer på om det er likegyldig hvilke kabler som går hvor fra motor til ESC. Det er differensiert på dette på de originale. Motoren vil vel spinne med forskjellig retning avhengig av hvor de svarte og røde kablene går. Kan noen gi meg tips, slik at jeg ikke går i fella igjen?
    Øystein Solvang Randen
    Røyken og Hurum modellflyklubb

Menneskelig svikt er utelukket!

Align T-Rex 700N Pro FLB;Align T-Rex 700N Blackshark III; TT Raptor 50 Titan; TT Raptor 50 Titan FBL; TT Raptor X50; Align T-Rex 500DFC; Align T-Rex 450L Dominator; TT Minititan 325 SE; Align T-Rex 150DFC; Gaui 500X; Tensho CK250; Domino 40.; Raven 40; STM Acrobat; Top RC Blazer
  • Merko
    • Oct 2011
    • 155

De som kommer fra motorene til ESC spiller ingen rolle hvordan du setter dem inn. Men ikke lodd fast noe, da du må bytte om på 2 av dem i enkelte tilfeller. Ellers spinner de feil vei. Så, om motorene spinner feil vei, bytt om 2 av ledningene fra motoren, så går de andre vei igjen.

Comment

• Orand
      • Apr 2014
      • 71

Da har jeg fått svar godt nok! Tusen takk Merko!
      Øystein Solvang Randen
      Røyken og Hurum modellflyklubb

Menneskelig svikt er utelukket!

Align T-Rex 700N Pro FLB;Align T-Rex 700N Blackshark III; TT Raptor 50 Titan; TT Raptor 50 Titan FBL; TT Raptor X50; Align T-Rex 500DFC; Align T-Rex 450L Dominator; TT Minititan 325 SE; Align T-Rex 150DFC; Gaui 500X; Tensho CK250; Domino 40.; Raven 40; STM Acrobat; Top RC Blazer

Comment

Working...