Unconfigured Ad
Collapse
Styggeste warbird ever?
Collapse
X
-
-
Og for guds skyld ikke la piloten se noe i avgang eller landing ellers får vi det ikke noe moro eller mer platearbeid____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
Det er mulig at engelskmennene ikke likte å se så mye under takeoff, man da er nok Spitfire et bedre eksempel enn Blackburn Blackburn, hvor piloten satt i forkant av øvre vinge. Hvis du ser nøye på bildet over, så kan pilotens vindskjerm sees foran øvre vinge. Piloten er skjult i skyggen fra vingen. Blackburn Blackburn var forøvrig sannelig en seriøst diger kladd. Tro det eller ei, men dette var faktisk et hangarskipsbasert rekognoseringsfly!If you're faced with a forced landing, fly the thing as far into the crash as possible. Bob HooverComment
-
If you're faced with a forced landing, fly the thing as far into the crash as possible. Bob HooverComment
-
Jeg har en mistanke om at mange av de franske fly-designerne fortsatte i bil-industien etter krigen.......Dont expect, inspect.
Fun Police everywhere!Comment
-
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment