Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilder fra Oberhausen 2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    En video av Totto

    - Håvard Glad Andreassen
    - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

    Comment


    • #17
      Synes stor SisT er fin....


      Var det noe Fischer Wildcat eller Scalewings LA7 der?
      ____________________________
      Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

      Comment


      • #18
        Uff... nå vet jeg hvor jeg skal neste år. Dette så ut til å være ett sted man vil besøke. Mange flotte modeller og sikkert mye inspirasjon å hente der nede.
        Jon Kristiansen

        Comment


        • #19
          Originally posted by flypilot View Post
          Endel bilder på en av favoritten min på stevnet bilder tatt av Horst Zeller :

          Rata I16 von "Jo"

          Enjoy
          Jøye meg, Horst er virkelig flink til å ta bilder ! Og byggern av Rata'en har jo vært så flink, at man kan jo bruke disse bildene å bygge etter, i stedet for en "walkaround" av en ordentlig Rata.

          Ikke bra å se disse flyene, egentlig. Det demoraliserer jo ens egen innsats fullstendig.

          hehe.
          Dont expect, inspect.
          Fun Police everywhere!

          Comment


          • #20
            Originally posted by affa View Post
            Synes stor SisT er fin....


            Var det noe Fischer Wildcat eller Scalewings LA7 der?
            Scalwings himself var der og fløy sin LA-7, ja.

            Klokka 2:35 på videon til Viggkri ser du herrn Scalwings taxe ut sin La-7. ( Tror jeg, da. Ikke 100% sikker, dog)

            Så ingen Wildcat. Desverre. Et fly jeg godt kunne tenkt meg.

            Sist'en er jo veldig fin. Men etter at Trond nevnte de tjukke vingetippene, var det det første jeg la merke til.

            Jaggu, de er like overdrevent tjukke som på 1/5 wulfen. Så unødvendig på et ellers fint fly. Jaja, det ser ut for at alle slike kit har et eller annet man kan plukke på. Fin er den uansett. Veldig fin.
            Last edited by kwik; 10-07-13, 10:24.
            Dont expect, inspect.
            Fun Police everywhere!

            Comment


            • #21
              Sist'en er jo veldig fin. Men etter at Trond nevnte de tjukke vingetippene, var det det første jeg la merke til.

              Jaggu, de er like overdrevent tjukke som på 1/5 wulfen. Så unødvendig på et ellers fint fly. Jaja, det ser ut for at alle slike kit har et eller annet man kan plukke på. Fin er den uansett. Veldig fin.
              Ja, synd de må ødelegge så flotte fly med tykke vinger og finne.Den lille Platt Bf109 har jo skalariktig tykkelse på vingen,men flyr som en drøm
              Balsa

              Comment


              • #22
                Originally posted by kwik View Post
                Jøye meg, Horst er virkelig flink til å ta bilder ! Og byggern av Rata'en har jo vært så flink, at man kan jo bruke disse bildene å bygge etter, i stedet for en "walkaround" av en ordentlig Rata.

                Ikke bra å se disse flyene, egentlig. Det demoraliserer jo ens egen innsats fullstendig.

                hehe.
                Ja, når man bruker et helt år bare på understellet må det bli bra

                Horst kommer med en film av denne maskinen etter at han har fått ferdig obehausen trailer som slippes snart.
                - Håvard Glad Andreassen
                - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

                Comment


                • #23
                  Hei,

                  Vi hadde en kjempeflott tur til Tyskland og dette treffet. Takk til alle !

                  Det var en i den norske leiren som var skikkelig gira på elektro birds hmm ... kvist ett eller annet, eller var det kiwk .....hehe

                  Vår venn Horst Zeller (RCScaleAirplanes) som tar video og bilder er bare helt fantastisk, og jeg gleder meg til å se hans produksjon fra treffet. Regner med at han jobber på spreng for å få filmen ferdig. Følg med på hans sider her: http://www.youtube.com/user/RCScaleA...?feature=watch

                  Jeg må si at den lille Polykarpoven tok kaka når det gjelder skala og utrolig flott byggekunst. Helt gjennomført strøken.
                  Likedan de to LA-7 fra ScaleWings er jo noen store favoritter i mine øyne.

                  Her er mine videoklipp fra stripa.




                  Mvh
                  Totto Dahle
                  www.tottoshobby.net - interesse "skala" helikoptere / warbirds
                  Medlem Agder Modellflyklubb

                  Comment


                  • #24
                    En smakebit fra Horst
                    Legg merke til de tre herrer på slutten
                    Jon Kristiansen

                    Comment


                    • #25
                      Hehe, en klar oppfordring...
                      - Håvard Glad Andreassen
                      - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

                      Comment


                      • #26
                        Sånt noe får en vel ikke se her hjemme......
                        Olav Moe

                        -- Uttrykket "flyinteressert ungdom" forteller ingenting om din fysiske alder. --

                        Innholdet i min hangar, sånn ca

                        Comment


                        • #27
                          Har vel funnet ut hvor jeg skal neste år. SÅ det man ikke får se her hjemme får man se andre steder
                          Jon Kristiansen

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by jokr View Post
                            Har vel funnet ut hvor jeg skal neste år. SÅ det man ikke får se her hjemme får man se andre steder
                            Og tatt seg en øl og en Wurst samtidig.
                            Dont expect, inspect.
                            Fun Police everywhere!

                            Comment


                            • #29
                              Mye bra, men burde sendt Wulf så han kunne lært seg ett snev av throttle management....
                              ____________________________
                              Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by kwik View Post
                                Og tatt seg en øl og en Wurst samtidig.
                                Akkurat dette får en vel ikke se så mye av her hjemme.
                                Olav Moe

                                -- Uttrykket "flyinteressert ungdom" forteller ingenting om din fysiske alder. --

                                Innholdet i min hangar, sånn ca

                                Comment

                                Working...
                                X