Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stripa i Skoger (fliegerhorst Jarlsberg Nord)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Håhå
    Click image for larger version

Name:	185848-stranger.jpg
Views:	1
Size:	51.3 KB
ID:	608414
    Balsa

    Comment


    • Ja ja.... Men det ble vel noe slikt......

      Click image for larger version

Name:	JUCOL.jpg
Views:	1
Size:	55.9 KB
ID:	608415

      Comment


      • Originally posted by Jamie View Post
        Bomber Command stiller på lørdag Så får vi se om det blir RAF eller USAAF
        Le Eskadrille Lafayette stiller også.
        Dont expect, inspect.
        Fun Police everywhere!

        Comment


        • Alle mot en er feigt Bjørn Skal du ha med Nåijpårten din Kenneth ?
          Balsa

          Comment


          • He he, sånn blir det når du på liv og død skal rote med "The Dark Side " Trond

            Comment


            • Det er ikke roting, bare en besettelse
              Balsa

              Comment


              • Nåjpårt'en har fått antikk propell;

                Click image for larger version

Name:	DSC01048.jpg
Views:	1
Size:	86.2 KB
ID:	608420
                Dont expect, inspect.
                Fun Police everywhere!

                Comment


                • Vakkert, har en dvii på vei selv, håper å ha den klar til wbw.
                  - Håvard Glad Andreassen
                  - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

                  Comment


                  • Heisann,

                    Jeg skal ha meg en tur til Bauhaus på Liertoppen i morra Lørdag og ser dere skal ha en samling på Skoger.
                    Hadde vært morro å tatt en tur innom på Skoger for å se litt WB action.
                    Tar med min LA-7 hvis det er mulig å få seg en flytur kanskje ?
                    Den var i "kamp" på Evje i går, men fit for fight igjen, dog noget redusert...

                    Når starter dere opp ?
                    Mvh
                    Totto Dahle
                    www.tottoshobby.net - interesse "skala" helikoptere / warbirds
                    Medlem Agder Modellflyklubb

                    Comment


                    • Takk for sist ! Regner med å være der ca kl 1000 Du er hjertelig velkommen !! Blir kanskje flere La7 også
                      Balsa

                      Comment


                      • Det var så fort gjort ja Totto, det er bra. Blir det noen ny wurger på det og eller?
                        - Håvard Glad Andreassen
                        - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

                        Comment


                        • Hei Wulf og i like måte ! Takk for info ! Da blir det en tur på stipa så det blir hyggelig.

                          Таким же образом, благодарю вас за последнее время и спасибо за информацию Wulf! Тогда будет прогулка на аэродроме завтра

                          Когда я спрашиваю, кто сказал с Ла-7 с 240-м истребительного авиационного полка, то мы увидим, как она идет, когда я встречаю RAF, Люфтваффе и американские военно-воздушные силы )
                          С нетерпением ждем Air Combat

                          Увидимся завтра!



                          Hei Håvard: Takk for i går Herlig dag med bading til og med. Det er det ikke mange som kan gjøre på flystripa Med to ett hjuls landinger...den ene bra og den andre ikke fullt så bra så er den operativ igjen. (trur eg....) Det er noe greier ett eller annet sted i nipplene på sylinder inn og ut ventilene tror jeg... vi får se men lufta holder iallefall lenger nå.
                          Mvh
                          Totto Dahle
                          www.tottoshobby.net - interesse "skala" helikoptere / warbirds
                          Medlem Agder Modellflyklubb

                          Comment


                          • Blir det noen ny wurger på det og eller?
                            Jeg skal ta en prat med Kenneth i morra så får vi se om jeg slår til på en. Vi får se
                            Mvh
                            Totto Dahle
                            www.tottoshobby.net - interesse "skala" helikoptere / warbirds
                            Medlem Agder Modellflyklubb

                            Comment


                            • Alles in ordnung mit Die Langnase Dora. Vieleicht kønnte wir noch ein mail viel spaS haben mit die Wocke Wulfs.
                              Dont expect, inspect.
                              Fun Police everywhere!

                              Comment


                              • Originally posted by kwik View Post
                                Alles in ordnung mit Die Langnase Dora. Vieleicht kønnte wir noch ein mail viel spaS haben mit die Wocke Wulfs.
                                Jawohl
                                Mvh
                                Totto Dahle
                                www.tottoshobby.net - interesse "skala" helikoptere / warbirds
                                Medlem Agder Modellflyklubb

                                Comment

                                Working...
                                X