Hei, etter en del tull og ball med min saito 170 ble lengselen etter en "no fuss" warbird for stort og etter et et besøk hos en kompis som også har kjøpt denne modellen ble avgjørelsen tatt. Modellen ble hentet på mandag ettermiddag og har nå fredag ettermiddag testflydd på Evje...en skikkelig ARF med andre ord. Hiver ut endel bilder av ting verdt å merke seg med modellen.
Bilde av modellen på stripa i Evje

Så et par bilder av orginalen.


Litt om modellen:
Flyet er veldig komplett rett ut av esken og det følger med komplett luftretract. Alle ror er ferdig hengslet bortsett fra sideroret.
Resten av utstyret som ble valgt til modellen var som følger:
Servoer: JR sine digitale standardservoer som kan kjøre på HV: http://elefun.no/p/prod.aspx?v=27838

Motor: Valget falt på en OS GT33cc bensin totakter da modellen er designet rundt denne motoren : http://elefun.no/p/prod.aspx?v=20298
Bilde av modellen på stripa i Evje
Så et par bilder av orginalen.
Litt om modellen:
Flyet er veldig komplett rett ut av esken og det følger med komplett luftretract. Alle ror er ferdig hengslet bortsett fra sideroret.
- Wingspan: 1820mm (71.65in)
- Length: 1625mm (63.98 in)
- Flying weight: 7.2-8.1 kg
- Radio: 6 - 9 channel . 9 standard hi-torque servo: 2 aileron; 2 flap; 2 elevator; 1 rudder; 1 retract; 1 throttle (not included)
- Engine: 30- 33 cc gas(not included)
Resten av utstyret som ble valgt til modellen var som følger:
Servoer: JR sine digitale standardservoer som kan kjøre på HV: http://elefun.no/p/prod.aspx?v=27838
Motor: Valget falt på en OS GT33cc bensin totakter da modellen er designet rundt denne motoren : http://elefun.no/p/prod.aspx?v=20298
Comment