Announcement

Collapse
No announcement yet.

Seilfly fra R2 Hobbies?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Seilfly fra R2 Hobbies?

    Hei, er det noen som har erfaringer med fly fra R2, og hvordan er service, frakt etc?
    Jeg tenker ikke på noen spesiell modell, men kunne tenkt meg å prøve flere av dem.
    R2hobbies.com - RC Sailplane / Glider, FRP / Balsa Wood Made

  • #2
    Jeg har et par av de billigste og i forhold til prisen er de bra. Den ene, Ptero X med motor (utgått) var no dritt å bygge, men den fløy meget bra. Glassfiberkroppen er ganske myk og matt, men balsadelene var meget bra og betrekningen rynkefri. Servicen er grei, men de ber ofte om mer penger til frakt enn det som blir oppgitt når du sjekker ut.

    Comment


    • #3
      Jeg har denne. Solid glassfiberkropp, og pent bygget karbon-balsa vinge. Den flyr meget bra, og er vel det flyet som har blitt med ut flest ganger. Den har tålt mye juling, og klossete piloter.
      Vi skyter den opp med strikk, da den ikke er noen DLG, som de hevder. Ellers har jeg kjøpt servoer, motor og radioutstyr fra R2. Og alltid opplevd god kvalitet og service. Frakten har alltid stemt for min del, og de sender raskt.
      Nå er det jo Kinesisk nyttår, så man må vel regne med en ukes forsinkelse. Hvis man bestiller fra Kina.
      Vennlig Hilsen
      Arne Husby

      Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

      Comment


      • #4
        Det er den andre jeg har, håpet på et billig inntog i DLG verden, men skjønte fort at det funket dårlig, bla fordi min hadde strikk til vingefeste, ikke skruer som den på bildet. Men det ante meg at den dugde bedre med strikk så jeg har vurdert å kjøpe en for å få skutt den opp isteden. Den var også ganske grei å bygge.

        Forresten funker vingen meget bra på en GWS Slowstick, passer rett inn i vingefestet og tåler mer påkjenning enn den orginale.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Kyrre View Post

          Forresten funker vingen meget bra på en GWS Slowstick, passer rett inn i vingefestet og tåler mer påkjenning enn den orginale.
          Har ikke tenkt på at vingene kan passe til Slow Stick! Det må jeg prøve!
          Vennlig Hilsen
          Arne Husby

          Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

          Comment

          Working...
          X