Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor får jeg tak i ferdig kropp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvor får jeg tak i ferdig kropp

    Jeg utforsker et compositt bygge, tenkte bygge vinger rundt epler 205 profilen. Vet at det er en gml profil, men regner det som en sikker ting
    Hele poenget med bygget er og se om det er en bygge måte for meg, eller om jeg skal holde meg til tre modeller

    Ser det er en del bygg som er basert på "pod and boom" prinsippet. Er det noen som vet om det er mulig og få kjøpt dette ferdig? eller må det lages individuelt?
    __________________________________________________ _______________________________________
    Frode Andersen
    www.haldenmodellflyklubb.no
    www.rcwings.no
    Sarpsborg Modellflyklubb
    _____________________________________________

  • #2
    Art Hobby lager en del forskjellige kropper til forskjellige vingespenn. De er av pod and boom typen, og det går fint ann å bestille kropp og bom og evt halefjær fra www.rc-seilflysport.no som forhandler Art-Hobby i Norge.
    Ta og ring det så får du god hjelp og rask levering
    Leif Bjørgo
    Cirrus-RCFK

    Comment


    • #3
      Jeg fikk tak i en på Hyperflight-for glider and electric RC models F3K F5J F5K F3-RES men takk for tipset. Regner med jeg sjekker med RC-Seilflysport neste gang, Jeg kjøpte en DLG der her om dagen, fikk kjempe service
      __________________________________________________ _______________________________________
      Frode Andersen
      www.haldenmodellflyklubb.no
      www.rcwings.no
      Sarpsborg Modellflyklubb
      _____________________________________________

      Comment

      Working...
      X