Announcement

Collapse
No announcement yet.

Le Fish

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hei. Ja, det er aktivitet der. Var der oppe i går kveld og flydde med "fisken" for første gang. Det var litt lite vind, men ved å holde seg på kanten av hanget gikk det bra. Fisken er ikke akkurat noen easyglider, og må ha litt tilvenning.Vi er snart i sluttfasen med å bygge gapahuk der oppe, så om det kommer ei byge har vi ly.Click image for larger version

Name:	DSCF0673.jpg
Views:	1
Size:	97.1 KB
ID:	601633
    Fly well-make my day!

    Comment


    • #17
      Originally posted by spacewalker View Post
      Hei. Ja, det er aktivitet der. Var der oppe i går kveld og flydde med "fisken" for første gang. Det var litt lite vind, men ved å holde seg på kanten av hanget gikk det bra. Fisken er ikke akkurat noen easyglider, og må ha litt tilvenning.Vi er snart i sluttfasen med å bygge gapahuk der oppe, så om det kommer ei byge har vi ly.
      Bra - da blir det vel en tur eller ti i.l.a. sommeren, det er jo ikke så langt fra Oslo
      Har noen hangmodeller som ikke har hatt luft under vingene siden Hanstholm for 2 år siden....

      Comment


      • #18
        Ja, bare kom.Her er det plass til de som vil fly.
        Fly well-make my day!

        Comment


        • #19
          Hvor er "inn-steget" til stien som går opp til starten?

          Lifjellstua

          Comment


          • #20
            Jeg tror du vil se starten ganske greit på kartet fra Gule sider. Litt vanskelig å forklare her.Men fra parkeringen følger du sti som går langs med veien som er stegnt med bom. Deretter skrår du over litt myrlendt terreng og opp i krintokleiva. Jeg tror stien er merket.
            Fly well-make my day!

            Comment


            • #21
              Greit, vet hvor starten er men var litt usikker på letteste vei opp til den

              Sitter å venter på at den fordømte vesta vinden skal dreie sørover. Den dagen det skjer er jeg på toppen - med det ser ikke lovende ut før til neste helg

              Comment


              • #22
                Hei Q.
                Hvis du vil ut å fly i vestavind reiser du til Veggli, Numedal. Der skal det være fint å fly på vesta. Nærmere bestemt Vegglifjell.
                Jeg vet ikke akkurat hvor det er, men kanskje du kjenner noen fra Kongsberg som flyr seilfly. De vet.Happy day!
                Fly well-make my day!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by spacewalker View Post
                  Hei Q.
                  Hvis du vil ut å fly i vestavind reiser du til Veggli, Numedal. Der skal det være fint å fly på vesta. Nærmere bestemt Vegglifjell.
                  Jeg vet ikke akkurat hvor det er, men kanskje du kjenner noen fra Kongsberg som flyr seilfly. De vet.Happy day!
                  Utmerket - fyller opp bilen i morgen .....

                  Comment


                  • #24
                    Hei Q
                    Var du på Veggli i dag?
                    Fly well-make my day!

                    Comment

                    Working...
                    X