Hvor får jeg kjøpt slepekrok til å sette i nesa?
Unconfigured Ad
Collapse
Slepekrok
Collapse
X
-
Ville prøvd et percing studio..
Men hvis du skal ha en i flyet ditt, så finner du den på impx.no under utstyr til seilfly.Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
Steinar B Johansen
Lillehammer mfk -
vil anbefale Mulitplex sin slepekrok. Den har den beste, enkleste og sikreste patenten jeg har kommer over.
Griffin har den, men han er vel på vei ut av markedet??
Jeg har i alle fall kjøpt MPX-slepekrok hos han tidligere...Comment
-
#4 UnapprovedHei guta!
Kan dere si noe om mengden og interessen for seilflyging i Trondheim?
På Stjørdal har vi nettopp kommet i gang med sleping, noe som gir mersmak. Det planlegges en dag eller to i høst med innbydelse til seilflyaktiviteter med slep, vinsj, strikk, og selvsagt elektroglidere, men hvis det bare blir en interngreie for 3-4 fra egen klubb er det lite vits.Comment
-
Det er økende interresse, ja..
Lite organiserte aktiviteter ennå.
Det går mye på hanget på Gråkallen og Krengnesmoen ( Melhus); og da er det vindretningen som bestemmer når det blir flyging.
Har vel ikke vært stort av organisert aktivitet på stripa.
Men raskt oppramset så er vi noen som har seilere av forskjellig slag.
Dag Solheim og sønn har EG og Winge
Torgust / Torbjørn begynner å få en anselig samling seilere
Hans Petter har en god del stasj..
Øistein Aanensen har noen seilere
Geir Dyrdal og sønn har noe som kan hives ut (og komme hjem igjen .)
Jeg flyr Easyglider og Combat wing
Så det er ikke store miljøet.. det er helt sikker flere i byen som har, altså men som ikke flagger så høyt.
Noe organisert hadde vært gøy. Vet at flere er interresert, men det har,skal jeg si - blitt utsatt litt...
Litt lobbying så tror jeg nok at flere av oss kommer
Flott initiativ !__________________________________________________ ___
Jørn Kaasbøll
Scale Warbirds of NorwayComment
-
Hei Lars, og takk for sist
Bra initiativ!
Joa, det er ting på gang i Trondheim. Jeg avholdt for en tid tilbake en klubbkveld i trmfk for å lufte interessen rundt seil. Ikke så mange oppmøtte, men de som var der hadde genuin interesse.
Nå er det sånn at jeg har kjøpt et vrak av en leilighet som jeg må få pussa opp fort som f... så jeg har labert med tid til å drive rekrutterings- og lobbyvirksomhet denne sesongen. Har ikke engang tid til å fly selv
Planlegger å kjøre på litt hardere rekrutteringsjobb til høsten, evt neste sesong. Hans Petter har sagt seg villig til å stille som min "medarbeider" i den jobben. Har bestemt meg for at jeg _skal_ få til et seilflymiljø i klubben med tid og stunder. Så vi må holde litt kontakten på der tror jeg. Et lite samarbeid klubbene mellom ville kanskje ikke vært av veien heller?Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment