Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Predatoren er min 6 DLG af 4 forskellige slags.
Jeg har fløjet BartBird 1 og 3 (Erik Dahl, www.gliders.dk), Tantalus 7 (Loet Wakkerman, NL) og nu Predatoren. Den sidste er klart den, der launcher bedst! Måske det skyldes at vi flyver uden sideror, hvilket skulle give en stivere hale.
Vi er godt tilfredse med modellen og kan kun anbefale den.
Ruben
Alle former for modelflyvning dyrkes med største førnøjelse...!
Husk 4.th Swinging Denmark F3K: www.swdk.dk
Et par ting..
På alle videoene, så ser det ut som at du retter den opp litt i seneste laget, så nesa dropper. Der tror jeg du kan hente litt mer flytid. Jeg ville også forsøkt å sende det i en litt brattere vinkel, enten med launch setting, eller cg en mm lengere frem. Der kan du nok også hente noen meter
Jeg ville nok bygd den med sideror, men det er jo en smakssak.
Hvor er det kjøpt, og hva kom det på?
Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
Videoen er taget inden modellen blev trimmet færdig. Du har helt ret den er fladet for sent ud. Det har jeg afhjulpet på følgende måde.
Jeg har en "FIX"-switch på min sender. Den er programmeret til 50% udslag ned på højderoret. Den aktiveres lige før toppen af kastet og giver en meget pæn udfladning.
Sideror for og i mod...... Har hørt meget om at flyve uden og nu skulle det prøves. Indtil videre fungerer det meget godt. Mine andre DLG´ere (BartBird3 og Tantalus), flyver begge med sideror.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment